HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

csütörtök.

lény 2009.02.12. 18:42

A napom - csakúgy, mint az előző kettő - rohangálással, és szervezéssel telt, mivelhogy Mi szervezzük a Farsangot. [ha nem tudnád! :P] Tulajdonképpe csak én, mert az osztályból a legtöbben tojnak rá magasról... Engem viszont leköt a szervezkedés. :) Élvezem. :D

Megkaptuk a matek dogákat.... 4-es alá alá !!!!! :Đ :Đ Ejjdejó. Legalább ez..
Hamár nagyszünetben megint szembesülnöm kellett a fájdalmas valósággal.
Smároltak.
Mindig ezt csinálják. Legalábbis, amikor én arra járok... :'( Pedig nem mondhatnám, hogy 'hűde' gyakran megyek arra. Még azt az emeletet is kerülöm. Máramennyire csak tehetem..
És persze sosem vagyok ilyenkor egyedül. Mindig ott van velem valaki, akitől megint csak azt a végtelen nagy sajnálatot kapom. Mégha nem is említi meg, mert abban reménykedik, hogy én nem látom őket..., akkor is kiül az arcára abban a pillanatban az a rettentő nagy elkeseredés, amit inkább nekem kéne éreznem. Érzem is, nyugi...

A lényeg; az elkövetkezendő 2 nap nagyon rossz lesz. Má relőre félek mindkettőtől, de legfőképp a holnaptól. :'(

14-e pedig.. Valentín-nap. Amit ismét, csak úgy, mint az elmúlt xy évben, egyedül töltök majd...

Címkék: szomorú dolgaim

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr5939549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

örökéletingyensör 2009.02.12. 20:40:12

Én is egyedül töltöm most...És?Semmi gondom,ZoZo kap egy tábla csokit azt csokolom:)...

lény 2009.02.14. 11:28:35

Igen, de ahogy írtad ; "most". Én mióta élek, egyedül töltöm.. Egyszer talán eljön az az idő is, amikor majd lesz mellettem valaki... :D csak jöhetne már az a Valaki!!! :)
süti beállítások módosítása