HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

lény 2009.02.20. 17:31

Ezt a hetet is sikeresen túléltem. :) Nem volt nehéz, mert hétfőn és kedden síszünet volt.. :P
Szerencsére a feleléseket is megúsztam, így elmondhatom, hogy egész jó hetet zárok. :) És leesett az idei első hó!!! :Đ Aminek úgyahogy örülök is, mert kimentett a szerdai tesi alól. :P:P A hülye talajozás helyett kimentünk hógolyózni. És csinálnunk kellett Hóembert is. Utoljára asszem oviban csináltam, szóval nem ártott kicsit "felidézni".. :)

A mai napról annyit, hogy H nem jött röplabdára, így - mondhatni - egyedül voltam. Már előre paráztam az egésztől, mert tudtam, hogy F & B is ott lesz. És nem szerettem volna egyedül szembesülni azzal, hogy még mindig együtt vannak.. stb. Szerencsére eleinte ott volt H [egy másik], ezért nem gondoltam meg magam a rengeteg ember láttán. Ugyanis ma rekordmennyiségű gyerkőc jött el. Mióta én is járok [kb 3 éve], nem voltunk ennyien soha. Az a rettentő nagy létszám 21 fő volt. Köztük V osztályának fele, az én osztályombeliek, meg néhány kicsi. Alig fértünk el a teremben, így megint 2 részre lett osztva a társaság; kicsik+lányok kontra fiúk.
Múlthét péntek óta kicsit úgy érzem, mintha Isten jót tenne nekem, amikor csak tud. De komolyan! Farsangon is; ott volt az a párbeszédnek nem igazán nevezhető kis beszélgetés F-el, ami után olyan boldog voltam... A másik dolog, hogy azóta nem is nagyon látom őket együtt [ami persze nem azt jelenti, hogy szakítottak]. És harmadrészt pedig; röplabdán egymás mellett álltunk bemelegítéskor, és mivel a tanár olyan feladatokat adott, amilyeneket nem szokott, F sokszor értetlenül forgolódott és Tőlem kérdezte, hogy az adott feladatot minek csináljuk? :) Ugyan, én magam sem tudtam a választ, de nagyon örültem, hogy F-el tudtam kicsit beszélni. Jó lenne már, ha köszönésig jutnánk.. :)
Na de itt még nincs vége. Ugyanis meglepő módon, mikor játszottunk, pont úgy hozta a sors, hogy nekem kell az Ő nyitásait fogadni. :Đ Amitől kicsit tartottam is, nehogy beégjek előtte.. De szerencsére hatalmas rontásokra nem került sor. :D
Ami azt illeti, jól éreztem magam, mégha H nem is volt ott. :( Így tulajdonképpen F-en, meg [másik] H-n kívül nem is nagyon dumáltam senkivel.

Összességében még azt szeretném mondani, hogy azért volt okom a szomorkodásra is... H azért nem jött, mert találkozott egy fiúval. :D Tesóm pedig az újdonsült pasijával volt. :D Így elmondhatom; körülöttem alakulnak a dolgok 'mindenkinek', márcsak én vagyok egyedül..
Viszont, az utóbbi időben elkezdtem egy sráccal levelezni. Akivel egy bizonyos oldalon ismerkedtünk meg, aztán levelezés lett belőle. :) Rendes, és kedves fiúnak tűnik, és szimpatikus is. :) De még nincsenek konkrét "terveim" vele, csak jókat 'beszélgetünk'. :)

 

Címkék: váratlan boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr89955200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása