HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Hó februárban?

lény 2009.02.24. 14:32

Nem mindennapi. Az idejáró túristáknak is biztos kicsit fura, hogy február végén még hó lepi be a tájat. :) Szerintem széép nagyon. :D Mégha utálom is a csizmám, és a nagykabátért sem rajongok, szeretek hóban sétálni. Persze nem órákig, mert befagy a seggem! :P
Néha olyan nagy pelyhekben hull, hogy az elképesztő. Csinálok is képeket, amikor csak tudok. ;)

Ma nem voltam Suliban, mert dokihoz kellett mennem.
Hazafelé menet beugrottunk Anyáékkal néhány boltba, hátha végre találunk nekem is farmert. És találtunk!!!! :D Úgyhogy rögtön 2-t is kaptam, pont úgy, ahogy 1 hete F is. :) De ezzel még nincs vége; mert kinéztem magamnak egy jókis sálat, 1000 Ft-ért. Azt persze már saját zsebből fizettem. :-)
 

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr42963018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása