HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

lény 2009.03.15. 17:11

Mire eljutottam odáig, hogy belépjek, el is felejtettem, mit akartam írni..
Tanulnom kéne holnapra, meg hajat kéne mosnom, de akkor egy csomó idő eltelne. Ha meg nem csinálnék semmit, akkor is egy csomó idő eltelne, de az rosszabb volna. Értitek mit akarok? Az idő gyorsan telik, de csak, ha nem veszünk róla tudomást... Bezzeg, amikor egy nyomorult angol órát kéne valahogy túlélnem, a percek óráknak tűnnek.. Amikor viszont boldog vagyok, azt inkább csak pillanatokban tudnám mérni..
Miért csak akkor vannak normális gondolataim, amikor nem tudom őket egyből leírni? Jó volna már gyakrabban egyedül lenni... Nemrégiben láttam egy filmet, a Férjhez mész, mert azt mondtam-ot. Annyira irigyeltem a csajt benne. Fiatal, szép nő, akinek saját lakása van, és azt csinál, amit akar. Ugyan a férfiakban mindig csalódnia kellett, a film végére mégis megtalálta az Igazit. Vagy legalább egy rendes, kedves férfit maga mellé...
Ilyenkor jövök rá, hogy ahol élek, az a valóság. És lehet, hogy az én életemben nem is lesz Happy End.
Asszem megyek. Sok a dolgom..

Címkék: dolgaim

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr371003823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andy332488 2009.03.22. 00:21:01

Hali! Ma találtam rá a blogodra és nagyon tetszik! Sok klasz dolgot olvastam benne és azt is észrevettem, hogy elég hasonló az ízlésünk, ami a filmeket illeti! :-) Megtaláltad már, hogy mi a címe annak a filmnek, amiben Amanda Bynes szerepel és beöltözik pasinak, hogy focizhasson..? Ha nem, akkor segítek, ez a film a "She`s The Man", magyarul, "Micsoda srác ez a lány"..! Láttam már többször ezt a filmet, szerintem egész jó film..! Na, csak ennyit akartam! Üdv. Andy :-)

lény 2009.03.24. 19:36:29

@andy332488: Szia! Köszönöm ezt a rendkívül pozitív hozzászólást. :) Örülök neki, hogy tetszik a blogom :) Jó is, hogy megírtad a film címét, mert a mai napig nem kerestem rá.. :$ :D Én még csak egyszer láttam, és akkor sem elejétől, de majd igyekszem bepótolni a hiányosságot! :Đ
süti beállítások módosítása