HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

mégsem?

lény 2009.04.17. 17:10

A mai röplabdán rádöbbentem, hogy B nem is olyan "rossz" ember, mint amilyennek gondoltam. Jó, persze, bizonyára közrejátszott az is, hogy azzal a fiúval jár, aki nekem sem közömbös, de nem ma volt az egyetlen olyan nap, amikor jófej volt velem [és H-val is]. Kezdem úgy érezni, hogy bír minket. Ma teljesen közvetlen és barátságos volt. Mikor egy csapatban játszottunk és ütöttem egy jót, oda is jött hozzám és belecsapott a tenyerembe. Emellett, mikor eljöttünk az öltözőből, megjegyezte, hogy ügyesek voltunk. Emlékeim szerint ezt eddig még nem mondta..
Úgy érzem, F-et leszámítva nekem nincs okom utálni B-t, mégha néha kicsit dirigál az embereknek és játssza az eszét. Senki sem tökéletes, én pedig hülye voltam, hogy úgy ítéltem meg, hogy nem ismertem eléggé...

Címkék: váratlan dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr441071222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása