HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Sok a lecke

lény 2009.04.20. 21:55

Az utóbbi hétben rádöbbentem, hogy ez már tényleg a gimi, és ha azt akarom, hogy jó legyen az érettségim, ideje belehúzni a tanulásba. Félévkor 3-as lehet a legrosszabb jegyem, ami azt hiszem még össze is jöhet, a földrajzot leszámítva.. Örülök, ha abból meglesz a 2-es vizsga.
Most is csak 'pihenésképp' jöttem kicsit géphez, mert hétvégén sem nagyon volt időm leülni. Ami azt illeti, még nem tudok beszámolni róla, hogy a tanulás megtette-e hatását, mert ma minden dolgozat elmaradt, amire számítani lehetett. :Đ Így marad még kis időm csütörtökig és péntekig készülni.
Holnapra biszt, irodalmat, éneket [nem kérek kommentet, csak azért KELL készülni rá, mert egy jegyem sincs erre a félévre, és ha nem szerzek valamit, akkor abból is vizsgáznom kell :| ], matekot és fizikát kéne tanulnom. A matekba belenéztem, de nem értek dolgokat, így azt inkább hanyagoltam. A biológiát még hétvégén elkezdtem, remélem egy 3-ast sikerül összehozni. Az éneket kiírogattam, a fizikát pedig most tanulgatom. Ami az irodalmat illeti.. Nem tudom mennyi minden maradt meg a fejemben két zenehallgatás közben, mialatt olvastam... :P
Na jóéjt, jó tanulást, jó napot mindenkinek :Đ
 

Címkék: dolgaim elfoglalt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr271076936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása