HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Végre ITT[hon..]

lény 2009.05.07. 20:43

A "hon"-t csak azért tettem zárójelbe, mert valójában én nagyon szívesen maradtam volna még Debrecenben az imádott osztályommal. Amit persze nem kell 100%-osan komolyan venni, de tény és való, hogy ismét nagyon jól éreztem magam ezen a 3 együtt töltött napon. Ebben persze hatalmas szerepet játszott imádott o.fő-helyettesem is, akit a 3 nap alatt még inkább megkedveltem. Talán túlságosan is... :| Mostanában azon kapom magam, hogy egyre többet gondolok rá. Néha annyira nézem, hogy azt már bámulásnak is nevezhetjük. :S
Nem gondoltam volna, hogy egyszer ennyire megtetszhet egy nálam 10 évvel idősebb pasi.. :) Persze azért nem kell megijedni, nem lesz ebből semmi. Ez amolyan plátói dolog, mint a filmekben.. :D
Az osztáykirándulásról bővebben annyit, hogy vasárnap indultunk a NY-iból, a 08:17-es vonattal. Kb 3 óra alatt oda is értünk, majd az állomástól negyed óra gyaloglás után megérkeztünk a szállásra. :)
Ezt követően mindenki keresett magának szobát, és kicsit megismerkedett a 2*-os Rákóczi Panzióval. Mi azonnal készítettünk képeket, videót, és csak ezután álltunk neki a kipakolásnak.
Fél óra múlva már indultunk is a Déri Múzeumba, amely a szállástól kb 20 perce volt. Miután megtekintettük a hatalmas képeket, a Nagyerdő felé vettük az irányt, ahol kikapcsolódás gyanánt kedvünkre röplabdáztunk, fociztunk és pihentünk a napon. Szerencsére az idő nagyon kellemes volt.
Első nap melegszendvicset vacsoráztunk, amit nagyrészt 3 osztálytársunk készített. :Đ [Ezúton is köszönöm nektek, nagyon finom volt! (K) ] Az evés nagyon jó hangulatban telt, mert a családias légkörhöz nemcsak három asztal egymás mellé tolása, hanem gyertyagyújtás is hozzájárult. :D Mindenki kedvére falatozott, és közben jókat beszélgettünk és nevetgéltünk. :)
Az ezutáni program elég szines volt, mert a fiúk nagy része leült PSP-zni, a lányok pedig 3 részre szakadtak; néhányan a szobájukban folytatták a beszélgetést, mások az o.fővel dumáltak az udvaron, és volt, aki "minifocizott" néhány fiúval.
Én személy szerint a fiúkkal töltöttem az este nagy részét, és figyelemmel kísértem ahogy Forma1-eztek. :D Jólvan, belátom, hogy eleinte csak azért voltam ott, mert az o.fő helyettes is játszott... De a végén már teljes átéléssel szurkoltam mindenkinek, aki versenyzett :Đ
Körülbelül 11-kor már mindenki a szobája közelében volt, és készülődött az esti traccsparty-ra, illetve az alvásra. Én vártam már, hogy Sz [o.fő helyettes] bejöjjön szólni, hogy takarodó van, és nyomjuk le a villanyt. Fél 12 körül be is jött, és elmondta, hogy lassan öltözködjünk pizsamába és feküdjünk le aludni. :Đ

A második nap nekem negyed 7, F-éknek pedig 7 órai keléssel indult. Miután összeszedtük magunkat, együtt indult az osztály reggelizni. :D Virslit kaptunk finom friss kenyérrel és teával. :)
A kaja után G és néhány fiú már indult is bringát bérelni, mert ők azzal szerettek volna eljutni Hortobágyra. Végül ez nem sikerült, mert Debrecenben nem lehetett biciklit bérelni, ezért aztán a távolságibusznál találkozva együtt tettük meg az utat. :D Hortobágyon körülbelül 3-4 órát tölthettünk el, a Madárpark és a Madárkórház megtekintésével. Mi F-el és H-val itt vettük meg az otthoniaknak az ajándékokat is. :Đ
Mikor innen hazamentünk, mindenki azt csinálhatta, amit szeretett volna egészen fél 3-ig, amikoris már indulni kellett az Aquva Parkba. :) Idő volt, mire eljutottunk odáig, főleg a délelőtti kis kiruccanás után... Nekem már túl sok kedvem nem is volt menni, dehát az is igaz, hogy sajnáltam volna kihagyni.. Ott mindössze 3 órát tölthettük, amit előre kifizetett az o.fő. Aki tovább akart maradni [nem volt ilyen], az fizetett. Én és a másik H még szaunába is beültünk néhány percre. Jó kis élmény volt, én még úgysem voltam soha. :Đ
A nap vége kicsit másképp telt mint az előzőé, mivel a szobánkat 9 körül megszállták a fiúk. Eleinte még G is ott volt, mert nézte a Barátok köztöt [és persze minden színészre volt egy kedves megjegyzése... :P]. Utána csak ketten maradtak, ők is csak azért, mert a többi fiú miatt nem tudtak Tv-zni, ezért átjöttek hozzánk. :D B még tusolni is nálunk tusolt, mondván, hogy náluk büdös és koszos a tusoló. :P
A csajokkal már alig vártuk, hogy mindenki lelépjen, mert megakartuk enni a nap folyamán vett doboz fagyit. :Đ Éjfél körül el is jutottunk odáig, hogy békésen leüljünk és falatozzunk. De én attól tartottam, hogy majd G "benyit" és észreveszi a fagyit, aminek nem lesz jó vége... Azt hiszem fél 1 lehetett, amikor bejött hulla fáradtan, és mondta, hogy mostmár aludjunk... A lányokkal előre kiterveltük, hogy ha majd nyílik az ajtó, én direkt úgy ülök, hogy takarásban legyen a fagyiii. Szerencsére a tanár észre sem vette, így mikor elment, lenyomtuk a nagy villanyt és tovább eszegettünk.. :)
Lehet, hogy nem kellet volna túlzásba vinni, mert harmadik nap majdnem lekéstük a reggelit. :D xD Csak úgy, mint tavaly.. :P H bejött 8-kor, és mivel mi nem tértünk túl hamar magunkhoz, pizsamában mentünk enni.. :Đ :P
Utána fél óránk volt az összecsomagolásra és átöltözésre, mert időre kellett menni a Nagytemplomhoz. A mai napon ugyanis idegenvezető kíséretével kicsit jobban megismerhettük Debrecent. :) Nekem igazán tetszett ez a program. Akinek volt kedve, még a templom tornyába is felmehetett. Nanáá, hogy nem hagytam ki!! :) Mégha túl kicsik voltak a lépcsők, és sok helyen be is vertem a fejem, megérte fölmenni. Csodálatos volt a kilátás. :D
Az utcák, és templomok után a debreceni Kollégiumba mentünk, ahol megnéztük az imatermet, a könyvtárat, valamint az iskola történetét bemutató kiállítást. :) Sajnos fényképezni nem lehetett, csak akkor, ha vettünk volna valami 600 Ft-os jegyet..
Nos, az utolsó napról még annyit, hogy az idegenvezetés után mindenki oda mehetett az egész városban, ahova csak akart! :Đ Mivel nekünk megmaradt egy kis fagyi, először hazamentünk, hogy legalább ne az egészet haggyuk ott. Ezt követően benéztünk a közelben található bevásárlóközpontokba, és csak azután mentünk vissza a szállásra, ahol már felpakolva kellett várni a többiekre.
A hazaút nem teljesen úgy telt, mint az odaút, mivel nem volt elég hely, így 8-an tömörültünk egy kabinban. Mindent összevetve árasztó, de nevetéssel teli vonatozás volt.

Mégha sokszor úgy voltam vele, hogy még maradnék Debrecenben, azért örülök, hogy ismét a megszokott környezetben, a megszokott emberekkel vagyok. :Đ
[A "tovább"-ra kattintva általam készített képeket találsz. ;)]

[ Nagytemplom, Aranybika Szálló, debreceni villamos, Csokonai Színház]

Címkék: osztálykirándulás boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr81108799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása