HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

"Ők szerintem is összeillenek..."

lény 2009.05.19. 16:05

Komolyan mondom, alig hittem a fülemnek, mikor tegnap H olyat szólt, hogy szerinte is összeillünk K-val. És persze rittig úgy mondta, hogy mi mindketten meghalljuk.
Elég furán éreztem magam, mert K ott állt mellettem, és a mondat hallatán ő sem szólt semmit. Utána én ki is mentem a teremből..
De ez akkor is zavaró. Hiába mondja ezt bárki, köztem és K között nem lesz semmi. Ezért is lepődtem meg H-n, hisz biztos vagyok benne, hogy egy életre megbántódna, ha K-val összejönnénk. De erről szó sincs! Csak felfoghatatlan számomra, hogy nem képesek leszállni rólunk..

Címkék: dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr811131643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása