HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Esős délután

lény 2009.06.20. 19:05

Ha nem esőben kellett volna eljutnom a legközelebbi bevásárlóközpontba, talán nem is zavart volna annyira az eső. De mivel úgy kellett, nem örültem neki túlzottan... Nem volt annyira vészes, csak a hajam miatt zavart nagyon. V-nek elég sokszor ki is csavarta a szél az ernyőjét, amin jókat nevettünk a többiekkel.. :P
Most biztos felmerült bennetek a kérdés, hogy ha annyira zavar az eső, minek megyek én 3 lánnyal bevásárlóközpontba? :P Hát azért, mert elterveztük, hogy megnézzük moziban a Megint 17-et. :))  A jegy megvétele után siettünk kaját is venni, hogy ne késsük le a film elejét. A kezdeti zavargások ellenére én jól éreztem magam, mert a film nagyon jó. Eleinte kissé nehézkes volt a leülés, mert nem tudtuk, hova szól a jegyünk.. pf.
Szerencsére a film előtt sok bemutató és reklám volt, ezért nem maradtunk le semmiről. A csajokkal már tervezzük, hogy legközelebb a Nász-ajánlatot nézzük meg Sandra Bullock és Ryan Reynolds főszereplésével.
Az utóbbi időben nagy mozi-fanatikus lettem. :)) A Nász-ajánlaton kívül még van egy film, amit szívesen megnéznék, de nem bánnám, ha arra már egyedül ülnék be. Mégha múltkor elég kevesen is voltunk a teremben [mikor a Boltkóros naplóját néztem], nem bántam meg, hogy egyedül mentem el. Nekem igenis jól esik néha egyedül lenni. És kell is az... :)
Minden esetre, akinek van 1000-1500 Ft-ja, és szereti a filmeket, annak ajánlom, hogy a nyári szünet alatt legalább egyszer üljön be akár családdal, akár barátokkal, vagy egyedül is, mert mozizni jó dolog! :Đ

Címkék: film mozi eső dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr251197407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása