HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

itten.

lény 2009.08.28. 12:14

Nem tudom, hogy hol kezdjem!? Most épp az jár a fejemben, hogy a Suli vége óta közel 2 és fél hónap telt el, és B-vel nem jutottunk el odáig, hogy találkozzunk... Pedig Ő hangsúlyozta, hogy inkább szemtől-szemben szeret beszélgetni. Egyik levelében - mint már említettem korábban - meg is írta nekem, hogy valamikor majd találkozhatnánk.. És ez még Suliidő alatt volt! De nem csak nem találkoztunk, még beszélni is alig sikerült a 2 hónap alatt.. Legutóbb azt hiszem valamikor július elején dumáltunk utoljára. Azóta semmi hír róla, pedig a napokban levelet is írtam neki.. [Mivel a telómon nincs túl sok pénz.. :S]
Most nagyon úgy tűnik, hogy ha én nem jelentkezem, akkor el is felejt és nem beszélünk többé... De nem biztos, hogy erről van szó. Biztos csak fesztiválozgat[ott] meg nyaral[t] egész nyáron..(?) :(

A tegnapról csak annyit, hogy életemben nem izgultam még ennyit. F-nek ugyanis pótvizsgája volt.., én pedig elmentem vele a Suliba. Nem gondoltam, hogy majdnem egész napos program lesz, de szerencsére sikerült, így már mindenki nyugodt. :D
Találkoztam G-vel is... Ami különösen jó volt.. :$ :D:D Ami azt illeti, kicsit reménykedtem is benne, hogy majd összefutunk a Suliban.. És így volt. :))

Címkék: boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr981343936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása