HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Váratlan.

lény 2009.09.02. 20:48

Nem írtam még le, pedig mióta megtudtam, sokszor eszembejut..
Mindenkinek jár még 1 esély? Vagy miért van az, hogy jársz valakivel, majd miután szakítotok és te egy darabig másnál keresed a boldogságot [de nem tart sokáig, mert rájössz, hogy rossz embernél keresed..], újra összejössz azzal, akivel azelőtt jártál? A környezetemben már 2 hasonló "eset" történt és egyszerűen nem tudtam még felfogni, hogy hogy is van ez?

Most épp Ő jött össze ismét azzal a csajjal, akivel január környékén ért véget a kapcsolata. Magam sem tudom, hogy miért nézegetem a mai napig az adatlapját, de valamiért tudnom kell, hogy "mi van vele"!? Tegnap vettem észre, hogy közös kép van kinnt, és a Családi állapotnál az, hogy; házas. A képeket augusztus 27-én tette föl, tehát körülbelül 1 hete találhattak ismét egymásra..
Az biztos, hogy a párocska fiú tagját elvakítja a szerelem, hiszen 2 képet is felpakolt és már megváltoztatta a családi állapotát is.
Ami a női tagot illeti.. Szerintem legutóbb ő szakított, vagy ő miatta lett vége a járásnak, mert talált mást.. Ugyanis miután Tőle lekerültek a képek meg a kapcsolatban szöveg, a csajnál még kinnt volt, hogy kapcsolatban.. Nem is kis ideig.. A képek ugyanakkor ott sem voltak láthatók.. Szóval, zavaros ez az egész, de én már nem is tudom, mit mondjak. Szerintem nem érdemli meg Őt a lány.. Nagyon úgy tűnik, hogy csak egyoldalú ez a nagy szerelem..

Címkék: váratlan mások dolgai

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr331356199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása