HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Írnivaló isi-hírek

lény 2009.09.13. 14:02

Nem tervezek túl hosszú írást, de van pár dolog, amit leszeretnék írni, így aztán ne lepődjetek meg, ha mégis bőlére eresztem a mondandómat.. :)
Valamikor a dél körüli órákban elolvastam a Tartuffe-t, mert a magyar tanár kitalálta, hogy el kell, mert azzal kezdjük az évet. Eleinte nem örültem a hírnek, de rögtön megnyugodtam, miután kiderült, hogy kb 100 oldalról van szó. :'D És meg kell mondjam; nekem nagyon tetszett! Ezért örülök is neki, hogy 'kötelező' volt, mert magamtól nem vettem volna a kezembe.. :$ Nektek is csak ajánlani tudom, hiszen nem hosszú és izgalmas. Alig vártam már, hogy megtudjam, mi lesz a vége!? :) És nem kellett csalódnom, úgy, mint a Candide-ba.. Lehet, hogy valamikor ebből is idézek 1-2 mondatot, mert voltak benne olyan szövegek, amik megfogtak. :P

Nem evezek más vizekre a következő hírrel, maradunk a Suli falain belül. :D Az új tanáraimról ugyanis nem beszéltem még eleget. A nyelvtanáraim is lecserélődtek ugyanis! A francia tanár első ránézésre egy törékeny, csendes és nyugodt embernek tűnik, és az eltöltött órák után azt is tudom mondani, hogy a látszat ezesetben nem csalt. Én jó tanárnak tartom, mégha eleinte nem is tetszett túlzottan, hogy dolgozattal kezdtük az évet. Most viszont már örülök neki, hogy gyakoriak a dogák. Igyekszem mindegyikre készülni, és ez a jegyeimen meg is látszik. :)) Már 2 jó jeggyel gazdagodtam. :D
Az angol tanárral sincs különösebben bajom, bár a kiejtése néha elég idegesítő. Mintha azt akarná nekünk bizonygatni, hogy ő milyen jól tud angolul. Úgy hiszem, vele is jól tudunk majd haladni és bízom benne, hogy menni fog az angol is. :)

A mai nap utolsó előtti híre az, hogy 3 kilót fogytam!!!! ÁááÁááÁ! Ez nem jó.
Tudom, sokan biztos örülnének neki, de én a 180 centimhez jobban örülnék 55 fölötti kilóknak.. Ahhoz viszont sokat kell ennem, mert az iskola mérlege szerint most mindössze 52 kg vagyok. :| Viszont hízni nem könnyű. Legalábbis a gyors anyagcseréjű embereknek - mint amilyen én is vagyok - nem. Úgy meg aztán végképp nem jön rám semmi, ha nincs étvágyam. Ezért aztán lehetséges, hogy Anya intézkedik és felirat a dokival valami vitamin-félét, amitől megjön [?] az étvágyam.. :) Nem szeretnék csontváz lenni. Magam miatt sem és mások miatt sem...

Végül pedig csak azt szeretném leírni, hogy kaptam új ágyneműt!! :D:D Méghozzá olyat, amin őszi falevelek vannak. :D:D Természetesen nem bírtam ki, hogy ne csináljak képet, így aztán csodáljátok meg Ti is, milyen takaróval és párnával fogok mostanában elszenderülni... :))

Címkék: könyv amit olvasok dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr221378988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása