HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Iskolán kívüli program :D

lény 2009.09.15. 20:13

Ilyenről is ritkán írok, hiszen mindig a Suliba járok vissza különórákra. Idén a gitár mellett zeneirodalomra is járnom kell, mert megszűnt a zenekar. :'( Továbbá ott van még a röplabda is. De mivel az év végének közeledtével [Na jó, tudom az még azért odébb van.. :D] egyre közelebb kerülök/kerülünk az érettségihez, ebben a tanévben lesz 1 nap 8. órám is. Mert az ének tanár azt javasolta nekem meg F-nek, hogy járhatnánk ének-érettségi felkészítésre heti 1 órában. Szerinte ugyanis képesek lennénk letenni az érettségit, ezzel megkönnyítve magunknak is a dolgokat, hiszen így nem kell fizika, kémia, földrajz és ehhez hasonló tárgyakból 'vizsgázni'. Anya szerint ez nagyon jó dolog és én is úgy vélem, hogy nem árthat.. :)

Na de amit valójában írni akartam az "Iskolán kívüli program" címszó alatt, az az, hogy ma egyik osztálytársam [Mostantól legyen a neve Hh] áthívott magához. :)) Meglepődtem, de örültem is neki nagyon, ezért beleegyeztem. Fél óra alatt értünk hozzájuk, ahol már várt ránk az ééédes drááága kutyája. :)) Később hazaért az öccse is, meg az Anyukája, akikkel szintén nagyon jól elszórakoztunk. :D
Nem maradtam túl sokáig a leckék miatt, de jól éreztem magam, és úgy néz ki, nem ez volt az utolsó alkalom, hogy nálluk voltam. :)) Tervezem, hogy valamikor én is meginvitálom, viszonozva a mai napot. Majd meglátjuk.. :)

Címkék: váratlan dolgaim elfoglalt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr531384760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása