HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Boldog, boldog, boldog.. :)

lény 2009.11.23. 17:58

Meglepően jó kedvem van és ezt elsősorban az új külsőmnek köszönhetem, akármilyen furán is hangzik. :) Nem is tudjátok, mennyire jó érzés végre úgy hordani a hajam, ahogy mindig is szerettem volna. És végre nem utálok tükörbe nézni. Mert már nem azt a lányt látom, akit eddig.
Tudom, hogy nagyon bután hangzik, de tényleg boldog vagyok most. Mégha eszembe jut az a sok tennivaló, ami rám vár, akkor is. :)
A holnapi napom elvileg nem tartogat semmi rosszat. Mármint olyan értelemben, hogy nem lesznek felelések és dogák. Illetve lesznek, de ezekre mind-mind készülök, ahogy befejeztem a dolgaimat a gépnél. :) Mára még annyit, hogy a szerdai nap lesz a hét fénypontja, mert mindössze 3 óránk lesz! A tanároknak ugyanis értekezlete lesz, ami eltart egy darabig, így a diákok hamar hazamehetnek. :))

És hogy tetőzzem az örömöm...








 










:D:D:D

Címkék: boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr431546784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása