HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Kettőből három?

lény 2009.12.14. 17:55

Álmaimban sem gondoltam volna, hogy az év utolsó heteit itthon töltöm. Márpedig úgy néz ki; még pár napot maradok.
Nem, most nem a lábammal van gond [hál' Istennek], hanem sikeresen elkaptam F-től a torokgyulladást. Bár nem hinném, hogy nekem is begyulladt, inkább csak valami megfázás-féle lehet az én bajom. :S Mindenesetre Anya nem engedett Suliba, mert szombaton 38.5°-os lázam volt. Sőt! Tegnap még 38.7° is volt. :( Emellett elég gyakran köhögök is már, így én is úgy gondolom, hogy nem lett volna jó ilyen állapotban bemenni a Suliba.
De olyan rossz.. :'( 2 hete nem láttam az osztályom háromnegyedét, erre mikor végre kiLÁBALOK a boka-rándulásomból, lebetegedek. :S Még az a szerencse, hogy ma nem voltam annyira sz*rul, mint szombaton. Aznap este fájt mindenem, és teljesen levoltam gyengülve. :S

Hm, ez az elmúlt 1-2 hónap tele volt balesetekkel és [fizikai] fájdalmakkal. Én nem is panaszkodom, mert F-nek azért sokkal rosszabb volt.. :( Kezdve az eltört ujjától, a fájós fogán át a mostani torokgyulladásáig. Ebből a fogfájás volt a legborzasztóbb, mert azzal hetente járkáltak vissza és a mai napig nem húzták ki!! :@ Valahogy mindig találtak valami kifogást, így aztán dokit váltottunk, de hogy mi lesz végül a fog sorsa, azt még nem tudom megmondani. :|

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr571597861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása