HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Dolgok

lény 2009.12.28. 14:08

Tegnap lefirkantottam pár dolgot, amit eddig nem osztottam meg Veletek. Így ma erre is sor kerül. :D

Legelőször azzal kezdeném, hogy december 20-án megnéztem a Karácsonyi éneket moziban! :D Tulajdonképpen csak ott jöttem rá, hogy ez egy Charles Dickens regény-feldolgozás. A filmet 3D-ben láttam, ami nekem egyáltalán nem hiányzott. Sajnos a szemüveg kicsit zavart is abban, hogy 100%-ig élvezzem a másfél órás történetet. De ezt leszámítva tetszett a film. :) Szívesen megnézném mégegyszer, 3D nélkül, mert biztos anélkül is nagyon élvezhető és látványos.

Hamár a filmeknél tartunk, muszáj megemlítenem azt a kavarodást, amit az RTL és a TV2 művel, így Karácsony táján. Gondolok itt arra, hogy leadnak 2., 3. részeket anélkül, hogy az elsőt is levetítenék a tv-ben.
Ilyen például a Harmadik Shrek, aminek se az első, se a második részét nem lehetett látni. Ugyan én mindkét részt láttam már, de azért nem biztos, hogy ez mindenkire igaz. Akkor ott van még a Télapu 3. Aminek ugyan az első részét leadták, de a másodikat nem. Végül pedig a Neveletlen hercegnő 2-t is megemlíteném, ami szintén az 1. rész kihagyásával volt látható tegnap este.
Csak, hogy valami jó is legyen; annak viszont kimondottan örülök, hogy a Reszkessetek betörők-nek csak az első két részét adták le. Még szép, hiszen ez a kettő a jó és késsz. Nem is tudom, kinek jutott eszébe többet csinálni..

 

Más téma:
Kezd megjönni a kedvem a Szilveszteri ottalvós bulihoz. Nem fogok hazudni; van szerepe annak is, hogy lesz egy csomó kaja.. :P De emellett gondolkodtam is. És arra jutottam, hogy miért töltsem megint a szülőkkel a szilvesztert, ha egyszer adódik ez a lehetőség? :D F sem lesz itthon, ő P-nél lesz az év utolsó napján.
Szóval, most már biztos, hogy én sem a megszokott módon ünneplem az újévet.. :)

Címkék: film mozi dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr991628257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása