HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Jóidő :D

lény 2010.03.03. 18:20

Jaj, ma annyira gyönyörű idő volt. :D Imádtam kinézni az ablakon tanítás alatt, és hazajönni délután. :D Csak azt sajnáltam, hogy megint nem volt nállam fotógép. grrr :P
Reélem holnap hasonló időre számíthatunk! :D De a legjobban azt remélem, hogy vasárnap lesz csodálatos az időőőő. :D:D:D Muszáj annak lennie. MUSZÁJ! :D

Egyébként ma megkaptuk a töri T.Z-ket. [Amit mellesleg tegnap írtunk, szóval ezúton is köszönöm a gyors javítást G-nek. :D:D] A magyar tanár igazán példát vehetne róla, mert neki valamilyen oknál fogva mindig minimum 2 hétbe telik a javítás. Most is várunk egy dolgozat eredményre, amit február 8-án írtunk. Tehát bőőőven itt lenne már az ideje a javításnak!
De van más is. [Ha már a magyar tanárnál tartunk..]
Most ugyanis elég mérges vagyok rá, mert ma kihívott engem és H-t felelni. Ami nem is lett volna akkora baj, ha meg lett volna az anyag, amit hétfőn vettek. De mivel nem volt, mindketten mondtuk neki, mire ő fölkapta a vizet. És elkezdte mondani, hogy miért nem pótoltuk be, ha tegnap már voltunk suliban!? Vagy ha a suliban nem is kértük el; ott van az msn, meg a chat meg a telefon... Meg ilyenek.
Ott volt a nyelvemen, hogy azért nem pótoltuk be, mert kedden nem volt ott senkinél a füzete. [Vagy ha mégis ott lett volna, tuti, hogy nem adja oda, mert készül a mai órára.]
Az msn-ről meg hasonlókról csak annyit, hogy;
1. Nem szoktam msn-ezni.
2. Ha msn-eznék is, akkor sem ott kérném el az órai munkát, mert senki nem olyan hülye, hogy az 1-2 oldalas anyagot ott írja le nekem.
A telefonnal valami hasonló a helyzet, ugynais ott sem diktálná le az anyagot senki. De ha mégis, akkor sem lenne annyi időm, hogy azt leírjam..
Szóval mérges vagyok most a magyar tanárra. A mai órán is kb lesz*rtam, amit mondott, írni is alig volt kedvem...

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr671806373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása