HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Elkezdődött

lény 2010.05.27. 14:09

Ááááááááááááá! El sem hiszem, hogy a történelem vizsgát már kipipálhatom! :D Pedig így van! :D És mivel Ti is látjátok, hogy nem sírós smile-kat használok, lehet már következtetni arra, hogy...
SIKERÜÜÜÜÜLT! :D:D Az írásbelit már kedden tudtam, csak nem jutottam hosszabb ideig géphez, ezért nem osztottam még meg Veletek, hogy 3-as lett! [Azaz két jeggyel jobb, mint tavaly előtt.. :P]
A szóbelin az első tételt húztam, mind közül talán ez volt a legkönnyebb. Ennek ellenére 3-as lett a szóbelim is, így lett összességében is 3-as a töri vizsgám. :D Aminek nagyon örülök, de én úgy érzem, hogy a szóbeli kicsivel jobb is lehetett volna.. De nem akarok hálátlan lenni. Nagyon örülök neki, hogy végre túlvagyok rajta.

A nap további része egy kis pihenéssel és vásárolgatással telt. :P Vettem magamnak 2 nyári fölsőt és egy gatyát, amit elsősorban szerintem itthonra fogok felvenni. :D
Ha minden jól megy, jövőhéten pedig 2 filmmel fogok gazdagodni, mert tegnap berendeltem az Anyád napját és a Nem kellesz eléggét. Tök szuper, hogy leárazták őket, mert mindkettőt szerettem volna már megvenni. :)

Ami az elkövetkezendő napokat illeti; a tanulás folytatódik tovább. Valahogy be kell osztanom a hétvégét, mert ezúttal 2 tantárgyból is készülni kell..
Szerintem legkorábban kedd - szerda környékén írok legközelebb a fejleményekről! :D

Címkék: vizsga boldog dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr142035491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása