HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Oskola :)

lény 2010.09.17. 17:29

Mióta elkezdődött a suli, alig írtam róla valamit. Pedig vannak említésre méltó dolgok bőven!
Például, hogy év elején fakultációt kellett váltanom, mert a kevés jelentkezés miatt nem indult rajz fakt. Összesen két jelentkező volt, így év elején értesítettek minket, hogy válasszunk helyette valami mást.
Csak, hogy érdekesebb legyen, leírom a választékot;
matek, magyar, kémia.
Aki egy kicsit is ismer, az könnyen rájöhet, hogy a magyart választottam. :)
Arról jelenleg még nem tudok beszámolni, hogy milyen ez a fakultáció, mert a tanár lebetegedett, így elmaradtak az órák.
A másik fakultációm a biológia lett, mivel nem szerettem volna fizikára és földrajzra menni. A töri átfutott az agyamon, de sejtettem, hogy kicsit "kemény" lesz, ezért végül a biológiára esett a választás. :)

Viszont a tudat, hogy jövőre érettségizek, eléggé rémisztő.. Sok okból, hiszen még azt sem tudom, hogy mi szeretnék lenni. Másoknak már konkrét elképzelései vannak, nekem viszont semmi.
Annyi már felmerült, hogy a fotózás irányába indulok el, de ez csak egy ötlet.
Egyébként engem vonz egy kicsit a vendéglátó-ipar is. De csak abban az értelemben, hogy jó volna egy helyes kis kávézóban felszolgálni..
Nem tudom. Majd lesz valahogy.. :)

Ha már az "oskola" címet kapta ez a bejegyzés, akkor nem térek el a tárgytól és elmesélem, hogy idén egy új osztálytárssal gazdagodott az osztályunk. :D Kicsit korai lenne túl sok dolgot említeni a lányról [ugye megértitek, ha nem írom le a nevét?], de én egész jóban vagyok vele, szoktunk jókat dumálni. És az külön jó pont, hogy korábban versenyszerűen röplabdázott! :) Emiatt irigylem is kicsit. :P

De nem csak új osztálytársat, hanem új tanárokat is kaptunk idén.
Kezdeném a tesi tanárral, aki történetesen az egyik matek tanár fia. Fél évig ő fog minket tanítani, mert Á egy korábbi sérülése miatt átesett egy műtéten és hónapokig otthon gyógyul. Ami a mostani tanárt illeti, talán annyit tudnék nagy vonalakban mondani róla, hogy süt róla, hogy még "kezdő", de ettől függetlenül nekem nincs sok bajom vele.
Kicsit ugyan megfuttat minket órán és néha azt a rohadt öltözőt is nekem kell bezárni miatta, de ezen kívül tényleg nincs okom utálni. Azért jó lenne, ha már minden a régi kerékvágásban menne.. :)
A másik tanárváltás - ami persze már végleges - a II. idegen nyelvben következett be. Egy fiatal tanárnőt kaptunk, aki nagyon szimpatikus és rendes. Úgy vettem észre, hogy nagy hangsúlyt fektete arra, hogy olyan feladatokat adjon, amik lekötnek minket és kicsit megdolgoztatják a kreativitásunkat is. Tetszik ez a "módszer", mert így legalább nem a száraz anyagot diktálja le, amit aztán meg kell tanulni.. :D

Címkék: dolgaim év eleje

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr702303756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása