HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

..nem érti

lény 2010.10.26. 17:01

Tegnap kicsit összekaptunk F-el, mert elmondtam neki, hogy mit tervezek holnapra. És ahogy elhagyta a számat a kijelentés, rögtön meg is bántam, mert a korábbiak alapján tudhattam volna, hogy most sem hagyja szó nélkül..
Az a baj, hogy ha a továbbiakban nem mondom el neki, akkor is tudni fogja. És "meg lesz a véleménye." Amivel én nem tudok mit kezdeni, mert ő ezt nem érti.. Nem érti, hogy mit miért csinálok és nem is fogom neki elmagyarázni, mert..
..mert akkor valószínűleg hülyének nézne. Vagy kiröhögne, vagy.. mindkettő.
És lehet, hogy igaza is lenne, de próbálok nem erre gondolni, hanem arra, hogy muszáj megvalósítani a céljaimat, mert én ezektől a dolgoktól leszek boldog.

És akármennyire nem fogható fel, nekem ezek az apró kis tettek igenis sokat számítanak!
És különbenis.. az én dolgom, hogy mikor, hova és miért megyek...
:)

Címkék: titkok dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr492400861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása