HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

:)

lény 2010.11.25. 17:31

Na, hogy is kezdjek hozzá? :)

Tegnap tudtunk találkozni [bár A késett egy kicsit, de most legalább szólt előre! :P], és elég sokáig "együtt" voltunk.
Tulajdonképpen nem mentünk annyi helyre, mert k**** hideg volt, így aztán időnk nagy részét egy bevásárlóközpontban töltöttük.
De jól éreztem magam.
A nagyon kedves, figyelmes, vicces és állandóan zavarba hoz, mikor rólam beszél. :$ Mert nem titkolja, hogy tetszem Neki..
Én meg egyszerűen csak irulok - pirulok és konkrétan nem is jutok szóhoz soha ilyenkor, mert mindig meglepődök azokon, amiket mond.

Viszont ma elég sok dolgon gondolkodtam - illetve csak próbáltam, mert ugye órán nem könnyű másra koncentrálni - és eszebejutott, hogy...
ott van Ő.. akiről elég sokat írtam ide az elmúlt hónapokban. Nem ok nélkül..
Sőt...
és ha ez eszembejut, akkor az is eszembejut, hogy "csak úgy nem lehet kiszeretni" valakiből.
Feltéve, ha tényleg szeretjük..

Arra akarok kilyukadni, hogy A szimpatikus és jól érzem magam vele, de valamiért mégis félek közelebb kerülni hozzá.
És lehet, hogy ezt ő is észrevette, mert mindkét alkalommal, amikor találkoztunk, azt mondta, hogy "negatív vagyok". Aztán meg is kérdezte, hogy miért!?
Második alkalommal azt válaszoltam, hogy nem negatív vagyok, hanem óvatos.. [Amiben egyébként van igazság.]

Szóval.. alakul valami köztünk, amit nem bánok, csak szimplán újnak tartom és emiatt "tartok" tőle..

Címkék: dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr522473017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása