HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

? :O

lény 2010.12.07. 20:02

Mondtam már, hogy nem szeretem azt a sztereotípiát, miszerint a nőkön nem lehet kiigazodni?
Legfőképpen azért, mert nem így van! És ezt most nem azért mondom, mert én is nő vagyok, hanem azért, mert épp az ellenkező nemre igaz a feltevés!

Vagy csak szimplán én vagyok hülye?

A tegnap este - mikor beszéltünk telefonon -, azt mondta, hogy este még ír sms-t [ahogy szokott is minden este :))].
De végül nem írt. És nem tudom, miért!?
Persze több oka is lehet, én a legvalószínűbbnek azt tartom, hogy későn ért haza és nem akart 'felkelteni'.
Nem is voltam Rá mérges emiatt, csak nem értettem a dolgot.. De úgy voltam vele, hogy majd ma úgyis megtudom, HA beszélünk. Erősen kiemelve a HA, ugyanis lassan vége a napnak és még egy szót sem beszéltünk. Én már írtam Neki egy sms-t 4-kor, hogy mi van Vele, de nem válaszolt..
És ez kezd idegesíteni.
Leginkább az zavar, hogy nem tudom, hogy mi van Vele!?
Azt meg képtelen vagyok elhinni, hogy annyira elfoglalt lenne, hogy egy rohadt sms-t sem tud írni..
áhhh, idegesít ez a tétlenség... nagyon!

Címkék: gondolatok dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr582500428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása