HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Sok dolog

lény 2010.12.21. 17:56

Szokás szerint sok olyan dolog van, amiről szeretnék írni, de azt hiszem, idő hiányában nem a mai bejegyzés lesz az, amelyik mindegyik dolgot tartalmazni fogja.
Persze azért megpróbálok [sok]mindent belesűríteni. :P

Az első ilyen dolog, amit napok óta megszeretnék Veletek osztani, az az, hogy pár napja elkezdtem olvasni Dosztojevszkij-től a Bűn és bűnhődést. :) Múlt hétvégén rámjött az olvashatnék :Đ, mert vasárnap kiolvastam a Müller Péter könyvet [Örömkönyv] és másnap újra belekezdtem. :P Aztán eszembe jutott, hogy januárra felvan adva egy csomó kötelező és ahogy megláttam a könyvespolcon a Bűn és bűnhődést, megjött hozzá a kedvem. :P
És nekem eléggé tetszik is. :) Már 138 oldalt elolvastam belőle és legszívesebben most rögtön folytatnám, csak közben ugye itt vagyok a gép előtt és mára még egy kis rendrakást is terveztem.. :P Még szerencse, hogy ma volt az utolsó nap! Így legalább a szünetben lesz időm azt csinálni, amihez kedvem van. :P

Ééés ha már szóbakerült az előbb a könyvespolc, büszkén mesélem el, hogy rendet raktam az egyik könyvespolcon, amin tulajdonképpen azt sem tudtuk igazán, hogy milyen könyvek vannak.. Már régebb óta terveztem, hogy valamikor időt szakítok az átnézésére és átrendezésére, de eddig valamiért mégsem jutottam el a tettlegességig. :P
Most végre sikerült! És tökre örülök, mert nem csak több hely lett rajta, hanem végre jól is néz ki. :D:D
Azt hiszem, nem hiába szeretek én rendet rakni itt-ott. :P :D:D:D

[Ja és még zárójelben annyit, hogy hamarosan számíthattok a Bűn és bűnhődés-ből is idézetekre! :)]

Nos, amiről most fogok beszámolni.. az eléggé meglepő lesz.. :))
Számomra is az és folyton azon kattog az agyam, hogyha a körülöttem lévők tudnának róla... eléggé kiakadnának. Vagy legalábbis nagyon nagyon meglepődnének. :P
Nyugi, nem kell semmi "rosszra" gondolni, báááár azért azt hiszem, ez a bizonyos dolog nem éppen jó.. :P
Na, nem húzom tovább, csak annyiról van szó, hogy mostanában [az elmúlt napokban] gyakran azon kapom magam, hogy cigizhetnékem van..
Lehet, hogy azért, mert jóideje terveztem már, hogy egy adandó alkalommal elszívom azt a 2 szálat, amit Apától csentem el [neki úgysem kellett volna, mert nem olyat szív] és az adandó alkalom vasárnap eljött. :P
Sajna a cigi kicsit eltört, így nem "élvezhettem" túlzottan, de mégis jól esett elszívni..
És azóta valahányszor meglátok valakit dohányozni, nekem is kedvem támad hozzá.

Ami nagyon meglepő, mert én eddig eléggé "cigi-ellenes" voltam.
Valahányszor olyan társaságba kerültem, ahol voltak dohányosok, mindig büszke voltam magamra, amiért én "tudok élni" nélküle is és gyakran haragudtam F-re, amiért ő is csatlakozott néha a többiekhez.
Úgy voltam vele, hogy nem értem, mire jó.. meg mit szólnának Anyáék? ... blablabla, ilyen hülyeségek.
De most meg úgy vagyok vele, hogy lassan 18 éves leszek és akkor már nem igazán "fog érdekelni", hogy mit gondolnak.
Mármint... ajjj, ez most nem azt jelenti, hogy ahogy 18 leszek, elkezdek dohányozni és leszarom, hogy mit mondanak Anyáék.
Csak szimplán elszívnék most egy szál cigit... :))

Utolsóként még azt mesélném el, hogy mi volt az Osztálykarácsonyon!?
Először is; halvány lila gőzöm se volt arról, hogy ki húzott engem? Máskor azért legalább van sejtésem, de most valamiért ötletem se volt.
A nap folyamán több ember is szóbajött, reggel például meggyőződésem volt, hogy Á húzott. :) Ezt abból gondoltam, hogy mikor rákérdeztem, hogy kinek vett ajándékot, azt mondta, hogy nekem nem mondja meg, csak F-nek és H-nak.
Ez azért ad némi alapot a gondolatomnak.. :P Ám mikor már teljesen "beleéltem" magam abba, hogy tőle kapok majd valamit délután, kiderült, hogy mégse engem húzott. pff :D Pedig örültem volna neki.. :P
A következő tippem H volt. :P Ugyanis ő tavaly F-et húzta és eleinte nekem is kamuzott, mikor rákérdeztem.. Aztán később, 4 szem közt elmondta, hogy mi az igazság, így aztán előttem már nem volt titok.
Ebből kiindulva az is végigfutott az agyamon, hogy hátha idén is közülünk húzott valakit és megint csak azért mondott más nevet, hogy ne bukjon le. :P
Végül ez a tipp sem talált. :P
Úgyhogy most már elmesélem, hogy engem..........
idén........
nem más húzott, mint...........
D!!!! :D Vagyis az új osztálytársunk. :D:D
Aminek én nagyon örültem. :)))
Nem tudom miért, de idén valamiért nagyon tartottam tőle, hogy ki húzott engem!? Mikor már körben ültünk és kezdetét vette az ajándékozás, úgy dobogott a szívem, hogy én magam is meglepődtem rajta. :o
Egyébként ebéd közben egy röpke pillanatra D is megfordult a fejemben, de aztán valamiért mégis letettem erről az elképzelésről. :P
Mindegy! A lényeg, hogy kellőképpen meglepődtem és nagyon örültem mindennek, amit kaptam. :) A díszes kis zacskó ugyanis egy gyertyát, egy csomag füstölőt és egy tábla csokit tartalmazott. :)
Íme:

Címkék: váratlan könyv amit olvasok dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr252530740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása