HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Ezt már nem titkolhatom..

lény 2010.12.26. 22:33

A felhívott..
El sem hinnétek, mennyire meglepődtem.
Felveszem a telefont; "hállo!?" Erre beleszól, hogy "Szia, én vagyok" Mire én; "Hát Te? .."
Erre azt felelte, hogy felhívtalak, mert épp korizunk és eszembe jutottál..
6 percet beszéltünk, kérdezte, hogy hogy telt a Karácsony, meg mit csinálok éppen, ilyesmik.
Aztán azt mondta, mondjak valamit. Kérdeztem, hogy Szilveszterre van-e már terve? Azt mondta nincs..
Én is beszámoltam Neki róla, hogy nem nagyon fogok csinálni semmit.. Ezen nagyon meglepődött és érdeklődött, hogy miért nem, meg hogy miért nem megyek el valahova H-val? ..
Aztán mondtam Neki, hogy meglepett, hogy írt sms-t..
Erre rögtön megkérdezte, hogy "Miért? Baj?" Mondom Neki; "Dehogyis! Örültem neki.."
Aztán beszéltünk az időről és mikor azt mondtam Neki, hogy én "elterveztem", hogy ebben az időben nem megyek sehova, az volt a kérdése, hogy akkor hogy mentem volna el korizni?
Mondtam Neki, hogy az más..
Az más lett volna..

Hmmm.. miről beszéltünk még?
Ó, igen!
Msn..
Ma IS fennt volt és ezúttal én is felnéztem néhány percre. [Pontosabban 13 percre, néztem az időt.]
Egy darabig vártam, hátha....
hátha ír..
Aztán rájöttem, hogy nincs értelme áltatnom magam és mivel H sem volt fennt, meg senki olyan, akivel szívesen beszéltem volna, lejöttem.

Erre mi derül ki a mai telefonos beszélgetésünkből?
Hogy A félbehagyta a filmnézést és írni akart szeretett volna (!!!!) nekem, csak én addigra lejöttem msn-ről.
Mondta is a telefonban, hogy kb 1 percet voltam fennt, mert Ő nem sokkal azután hagyta félbe a filmezést, hogy bejelentkeztem..

Ezzz...
ez... érdekes. És fura. És meglepő. És..
nem tudom, hogy mit szeretne most?
Biztos oka van annak, hogy újra "felbukkant".
Nem tudom, mit higgyek!? Lehet, hogy szeretne a szakítás után is jóban lenni velem? Esetleg baráti kapcsolatot szeretne kialakítani.. ?
Vagy....
áhh, erre nem is gondolok inkább.

Egyébként az elköszönéséből sokminden kiderül (?);
"Majd beszélünk, puszi, szia"

A közeljövőben felmegyek majd msn-re - márcsak azért is, hogy megkérdezzem, hogy milyen volt a kori?
Egyébként mikor rákérdeztem, hogy a barátjával van-e, azt felelte "Igen, meg pár haverral."
És a barátnője??? Ő nem volt ott? Vagy csak nem akarta mondani nekem, hogy vele ment el "helyettem"?
____________________________________

Egyébként azért nem titkolhatom, hogy felhívott, mert F hozta át a telefonom. Mikor kérdeztem, hogy ki az?, csak odanyújtotta elém szó nélkül, aztán átment.
És nem is kérdezett utána semmit..
..
Ellenben Anya érdeklődött. Állítása szerint ő még azt sem tudta, hogy ki hívott.
Mikor elmondtam neki, rögtön hozzám szegezte a kérdést, hogy "Mit akart?" [nem pontosan ezekkel a szavakkal..:P]
Aztán beszéltünk még pár szót és oda lyukadtunk ki, hogy ne hagyjam, hogy A szórakozzon velem..
Mert ha az előző kapcsolatának többször vége lett már és mégis mindig visszament a lányhoz, nem kizárt, hogy még előfordul.
És Anya mondta, hogy ne hagyjam, hogy én valami "pótlék" legyek.. Hogy ha a másik csajjal összevesztek, vagy épp szakítottak, A rögtön hozzám jöjjön és aztán megint otthagyjon.

Nyugi, nem is leszek!
Nem leszek "szamár", aki csak akkor jó, ha "ló nincs". És nem leszek "kitérő" se, és pótlék se és semmi ilyesmi.
Ha netalántán odáig jutnánk A-val, hogy találkozni akar szeretne és akár többet is.. Lefogom állítani és őszintén megmondom Neki, amit érzek.
Hogy akármennyire is szeretnék újra összejönni Vele, nem fogok, mert nem tudhatom, hogy mikor gondolja ismét úgy, hogy az exét szereti.. És a történtek után már bízni sem tudok benne..

De különbenis!
Ennyire ne szaladjak már előre! Hisz attól, hogy beszéltünk telefonon és "abban maradtunk", hogy még beszélünk, nem kell rögtön arra következtetni, hogy újra összeakar jönni velem. Sőt...
Talán csak megakarja őrizni a jó viszonyt..

Címkék: váratlan dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr62540808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása