HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

tisztázzuk

lény 2010.12.28. 18:32

Mivel tudom magamról, hogy hónapok elteltével nem fogok emlékezni az álmomra, néhány dolgot leírok róla, hogy képben legyek. ;)
Vele álmodtam, ami különösen furcsa, mivel.. most már aztán tényleg nem tudom, hogy mit is érzek Iránta.
Azok után, hogy mikor A "feltűnt" és nálam Ő "megszűnt létezni", már nem merek semmit állítani, mert most totál összevagyok zavarodva.
Egyikőjükkel kapcsolatban sem merek [tudok] biztosat állítani, így aztán nem is teszem.
Mindenesetre az biztos, hogy mindkettőjükhöz kötődöm valamilyen szinten..

Szóóval, az álom mindössze néhány perc volt.
De annál jobb. :)))
Nem történt semmi különös, csak... megöleltem... és Ő is engem.
És annyira jó érzés volt... :$ Most is elmosolyodok, ha visszagondolok rá, mert tényleg annyira jó volt, hogy nem is akartam, hogy vége legyen annak a pár pillanatnak..
ahh.. :Đ:Đ:$

Címkék: álom váratlan dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr142544549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása