HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

jaj :o

lény 2011.01.13. 15:11

Hát ha valaki, D aztán állandóan a "félelmet" hozza ki belőlem..
A napokban megint elkezdtünk levelezni, most meg azon a bizonyos oldalon chat-elünk.. De.. remélem nem.. mármint hogy..
ajj, azt se tudom, hogy mit akarok írni!
Csak azt tudom, hogy most fentvagyok msn-en is, abban bízva, hogy A is feljön.. Annnnyira szeretném!
Tegnap is volt fent.. És tegnap is vérzett a szívem, amiért én nem mentem föl..
De most itt az alkalom! Most itt vagyok én is!
Gyere mááár.......

 

ÁÁÁÁÁ, annyira.. nem tudom, hogy most mi van!?
Én nem akarok semmit D-től. És nem csak A miatt!
De ő meg most olyanokat ír, hogy "buli valamikor"? És én meg nem szeretnék bulit.. se semmit..
Csak A-t.. :'(
DenehézazéletIstenem..

Címkék: dolgaim félek ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr452581289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása