HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Lenyugodtam

lény 2011.03.18. 16:15

De a lábam még mindig fáj. :(

Ja és a lenyugodás mellett tényleg kezdem túltenni magam A-n. De most már tényleg!
Szerintem az "kezdetnek" jó, hogy a hétfői beszélgetésünk óta nem kerestem. Az mondjuk egy másik dolog, hogy vártam, hogy Ő keressen.., de akkor is büszke vagyok magamra, amiért kibírtam, hogy ne írjak Neki.
Ő jelentkezett ma.
Reggel írt egy sms-t, azzal a szöveggel, hogy "Joreggelt! Mizus hogy vagy drágám?:) Megyek suliba vagyis most indult el a villamos."
De basszus... Ne írjon már olyanokat, hogy "drágám".. Nem vagyok a barátnője és már nem is leszek.. Akkor nem értem, mire jó ez a becézgetés!?
De mostanra legalább tényleg eljutott az én agyamig is, hogy Ő ezt nem úgy gondolja, ahogy én hittem. Nem azért "drágámozik" meg "babámozik", mert bármit is szeretne tőlem.. Egyszerűen arról van szó, hogy Ő ilyen. Becézget sokakat.. :s
Köztük például H-t is, amin mindketten eléggé meglepődtünk. :O Neki is olyat ír ma facebook-on, hogy "Mizu drágám??:)"

H meg csak nézett.. És én is, mikor megtudtam.
De így legalább tényleg világossá vált számomra, hogy ez Nála nem jelent semmit.!

Jó tudni ennyi idő után..

Címkék: dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr262750469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása