HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Sosem késő?

lény 2011.04.09. 17:40

őőő, de. Most legalábbis eléggé elcsúsztam a Karácsonyi (!!!) ajándékaim megmutatásával.
Ebből is látszik, hogy az utóbbi hónapokban bőven voltak dolgok, amik elterelték a figyelmem és lefoglaltak.. :s
De ha már itt vagyok most és időm is engedi (?), megmutatom mi mindent kaptam Karácsonyra!? :D
A képen látható ajándékokat Anyáéktól kaptam. :)
~ Márai Sándor: Bölcsességek januártól decemberig [ezt imádom a legjobban :))]
~ zokniii [mert már nagyon kellett :P]
~ After Eight
~ rénszarvasos bögree :D:D
~ gyertyák [mert gyertyából sosem elég :Đ]
~ naptár
~ és egy reszelő :)



Ezen a képen egy nagyon nagyon szuper kis füzetet láthattok, aminek iszonyatosan örültem. :) Egyrészt azért, mert szeretem a füzeteket :P, másrészt pedig azért, mert mostantól ebbe gyűjtögethetem az Aranyköpéseket. :))) És olyan szééép. :)
Az a szív alakú dolog - ha nem lenne egyértelmű :P - egy ún. szappan-konfetti. Legalábbis a dobozás ez áll. :P
Valójában valami olyasmi, amit ha vízbe teszek, elolvad. Asszem.
Őszinte leszek; nem próbáltam még ki. :$
Mert annyira tetszik így becsomagolva, hogy sajnálom elhasználni. :$
Most is így van, nem nyúltam hozzá azóta, mióta megkaptam. :$ :)
Az utolsó, gömb alakú tárgy pedig nem más, mint egy csodaszép gyertya. :)) Amire első ránézésre azt hinné az ember - én legalábbis - , hogy fenyődísz.
Mert annyira szép és a csomagolástól elsőre nem is látszik a kanóc.
És ehhez megint csak nem nyúltam december óta. :$ Még csak ki se csomagoltam, mert olyan jól mutat így is, hogy nem szeretném kibontani. Akkor porosodni fog, meg minden baja lesz.. Ez így jó! :)
Kaptam ám Ferrero Rocher-t is, ami sajnos jó darabig A-t fogja eszembe juttatni.. :(
Tudjátok, aznap, mikor találkoztunk volna, odaadtam volna Neki egy 4 darabos Ferrero Rocher-t, amit Anya vett Neki Mikulásra.

De végül én ettem meg bánatomban.. :'(


Na de! Nem szomorkodunk, mert ez a bejegyzés most nem arról szól.
Inkább tessék tovább-menni, mert feltettem még néhány képet. :)

 

Címkék: ünnep múlt dolgaim év vége

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr522812466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása