HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Pasik..

lény 2011.04.21. 20:06

ajj, néha csak a gond van veletek. :D

Most nem csak A-ra célzok, hanem egy másik fiúra is - legyen mondjuk "Ke" -, aki újabban egy másik közösségi oldalon írogat leveleket. És a legutóbbiban meg is említette a találkozást, amihez nekem semmi kedvem..
És tudom, hogy szemét vagyok, meg bunkó, meg zárkózott, de egyszerűen nem szeretnék találkozni vele. A levelezéssel még úgy vagyok, hogy "oké, legyen, attól még nem lesz semmi", de mikor már a talit hozza fel, akkor gondban vagyok.
Hogy a fenébe mondjam meg neki, hogy nem szeretnék találkozni vele? Anélkül, hogy megbántanám, vagy hasonló?
És most megint szemét leszek, de leginkább azért nem szeretnék találkozni, mert a srác.. Nem jön be. Semennyire.
Akkor meg mi értelme haverkodni, vagy bármi más?
ajj, de nehéz ügy. :s

Van egy másik fiú is, akit viszont egyre jobban birok. :D
Ki kéne találnom neki valami "fedőnevet", hogy a továbbiakban is tudjak írni róla.
Egyébként szerintem korábban már "szóba jött" itt, mert elég sokáig leveleztünk és csak nem régóta tértünk át az msn-re. :D
Ami sokkal jobb, mert így gyakrabban tudunk beszélni. :D
Nos, legyen D. De ez a D nem összekeverendő a Balatonról ismert D-vel! :) Figyeljetek oda, mert keveredés lesz. :P

Szóóóval, D-t azért kezdem egyre jobban megkedvelni, mert nagyon jókat beszélgetek vele. Akár olyan dolgokról is, amikről mással nem igazán.. [Gondolok itt akár A-ra is.]
Emellett nagyon nagyon tetszik benne, hogy nem olyan, mint a többi pasi.. Nem hozta fel a találkozást a 3. levél után, sőt, még a mai napig sem jött szóba ez a téma egyszer sem.
Tudom, hogy furán hangzik, hogy örülök neki, hogy egy fiú nem szeretne (?) találkozni velem, de ez nekem tényleg tetszik..
Amiatt is kedvelem, mert ő más szemmel látja a dolgaimat. Beszéltem neki az A-s ügyemről és elmondta a véleményét. Néha még olyan dolgokat is megemlített, amiket én korábban nem is vettem figyelembe.
Fogalmam sincs, hogy miért, de valamiért úgy érzem, hogy megbízhatok benne. Nem tudom, hogy miért van ez így, meg hogy így van-e egyáltalán, de valahányszor beszélünk, sosem tartok attól, hogy túl sokat mondok neki olyan dologról, amihez igazából nem sok köze van..
A másik; hogy még csak a teljes nevemet se kérdezte meg. És én se az övét.
Tudjuk egymás keresztnevét és ez éppen elég. :)
Tényleg nagyon jó beszélgetni vele és örülök neki, hogy nem az az első neki, hogy "mi a neved beakarlak jelölni meg találkozzunk" meg ilyenek.
Kedvelem. :D
Ma például különösen "belopta magát a szívembe" azzal, hogy ő írt nekem és nem én neki. :)) Persze aztán meg is említette hamar, hogy ritkán látni engem msn-en, de ezt sem amolyan szemrehányásképp. :)

ajj, remélem valamikor tudunk beszélni a közeljövőben, mert van egy dolog..
Egy elég bizalmas dolog, amit lehet, hogy megosztok vele..
Csak tényleg olyan bizalmas, hogy félek kicsit, hogy mit fog szólni hozzá..
De majd még meglátom.

Címkék: pasik dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr512845821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása