HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Nem tudom már

lény 2011.05.01. 18:23

Hm, nem is tudom most hirtelen, hogy mit szerettem volna leírni.
Talán azt, hogy sok a dolgom?
Tanulni kéne csütörtökre (!), mert a holnapi "szabadnapot" leginkább a közelgő vizsgákra való felkészüléssel fogom kellene tölteni. És mivel szerdán valamikor fél 8 körül érünk majd haza - hulla fáradtan, gondolom - biztos nem lesz energiám még nekiállni tanulni. :D
Igazából francia van, fizika, meg angol. :s Az angolnak órákkal ezelőtt már nekiálltam, de utána jött H meg A és totál elment még az a kis kedvem is az egésztől. :D

Ha már témánál vagyunk; nem én írtam A-nak, hanem Ő nekem. Legutóbbi "ígéretemet", miszerint nem írok Neki többé, ezúttal tényleg betartottam volna.
Elvégre nekünk már úgyse nagyon van miről beszélni úgymond.. És azok után, hogy múltkor olyan szótlan és érdektelen volt, el is ment a kedvem a Vele való társalgástól.
De most egészen más volt. Lehet, hogy feltűnt Neki, hogy kurvára nem vettem jó néven a múltkori viselkedését.
Most nem volt szótlan, egész jót beszélgettünk.

És a legjobb az egészben, hogy már nem úgy álltam az egészhez, mint korábban! Persze azért megint begörcsölt kicsit a gyomrom, mikor megláttam, hogy Ő írt, de most már nem az volt, hogy "jaj de jó, Ő írt nekem, ezek szerint hiányzom Neki" vagy bármi ilyesmi.
Írt, mert unatkozott. Vagy nem tudom.
De nem is számít, hogy Ő mit gondol. Vagy mit érez. Már rég nem az az első számomra.
És ez így van rendjén! 

Ma törölnöm kéne már a fenébe az sms-eit is..
Totál hülyén fog hangzani, de úgy terveztem, hogy majd kiülök a kis padomra A Parkban, és majd ott törlöm egyesével az összeset.
De mivel ilyen szar idő van, lehet, hogy inkább átvonulok Anyáék szobájába és ott szabadulok meg az üzenetektől.

Nos, visszatérve a bejegyzésem elejére; az is lehet, hogy arról szerettem volna írni, hogy mennyire utálom, hogy nem tudok beszélni D-vel! De komolyan!
Most már nagyon zavar. :(
Egyszerűen nem bírom felfogni, hogy miért alakul folyton úgy, hogy nem találkozunk msn-en!? Vagy ha mégis, akkor valamelyikőnknek mindig hamar el kell mennie.. :s
Ajj már :s

Címkék: dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr422869736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása