HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Megjöttem.

lény 2011.05.07. 19:41

Gondolom nem titok, hogy igazából már szerda óta itthon vagyok. Azért csak most írok, mert egyszerűen nem jutottam bloghu-közelbe. :s
Meg olyan szinten fáradt voltam a napokban, hogy az hihetetlen. :O Tegnap kb már lépni nem bírtam a kimerültségtől. És szerintem nem csak a pénteki tesi óra és röplabda miatt voltam kimerülve, hanem bennem volt még a kirándulásos fáradtság is. :s
És most megint fáradt vagyok kicsit, mert lejártam a lábam Anyával, ajándék után kutatva Apának. De sajnos nem jártunk sikerrel. :-/
Iszonyú nehéz Apának bármit is venni. :s Na de ez most mindegy, hisz azért vagyok itt, hogy beszámoljak a 2 napos osztálykirándulásról! :D

Szóóóval :D
Először is ott kezdeném, hogy meglepetésünkre átszállással utaztunk Sopronba és ennek tetejében még buszoztunk is, miután odaértünk.
Az odaút egyébként nagyon jól telt; H-val és F-el nagyon sokat röhögtünk, szinte észre sem vettük, hogy az átszállásig 2 órát vonatoztunk. Készült sok-sok kép is, amelyek készítése külön élmény volt. :P
A Sopronban töltött első néhány óra sajnos nem egészen úgy telt, ahogy terveztük. Elsősorban azért nem, mert zuhogott az eső és még a szél is fújt, így kénytelenek voltunk kapucnit venni. [Ami ugyan nem ért sokat a szél ellen. :s]
Egy röpke 20 perces séta után - amit ugye szakadó esőben, totál megpakolva tettünk meg - egy hosszú várakozás várt ránk a buszállomáson, mivel a menetrend-szerinti buszra nem fértünk volna fel, a következő pedig csak órák múlva jött volna.
[Itt a csodás alkalom, hogy elmondjam; nem csak az ások tartottak velünk Sopronba, hanem egy 10.-es osztály is. Ne kérdezzétek miért, én sem tudom a mai napig.. :s]

Nos, az 1 óráig tartó várakozás után sikeresen eljutottunk a szállásra egy bérelt busszal, amit a tanárok intéztek el nekünk.
A szállásról.. első ránézésre azt tudtam volna mondani, hogy kicsit börtön-hangulata van a szobáknak, mert mindössze 3 emeletes ágyat tartalmaznak, meg pár szekrényt.
Első pillantásra rendesen frászt is kapott mindenki, hogy miféle helyen kell majd eltöltenie az éjszakát!?
Miután bejutottunk a szobánkba, nekem a legfőbb bajom az volt, hogy nem tudtam kiegyenesedve leülni az alsó ágyra, mert olyan alacsonyan volt a fölötte levő, hogy beb*sztam volna a buksimat. :'D :D Így aztán nekem különös odafigyeléssel kellett pakolásznom, meg ágyneműt húznom. :D
Emellett nagyon hiányoltam/tuk a tükröt a szobából! Ez ugye leginkább másnap reggel volt nagy probléma, de H leleményességének hála, megoldottuk a dolgot egy kis sminktükörrel. :P
Az első nap további része - megérkezés után - szabad foglalkozással telt, hiszen a rossz idő nem engedte, hogy bármit is tudjunk csinálni kint. [Én egyébként örültem neki, hogy nem kell a megérkezés után túrázni.. :P]
A nap fénypontja az órákig tartó melegszendvics sütés volt, aminek külön története van. :D
Tudnotok kell ugyanis, hogy az okos tanáraink nem rendeltek keddre semmi kaját. Az ebédet még meg is értettem, hiszen volt vagy' 2 óra, mire a szállásra értünk, de hogy vacsorát sem kértek!?! Ez számomra felfoghatatlan volt.. :s Jó, értem én, hogy inkább a végzős kiránduláson fogjuk "elereszteni" magunkat, de akkor sem kéne minden "plusz" dologról lemondani..
A dolog érdekessége továbbá, hogy az ottaniak - bosszú képpen [gondolom] - nem engedték, hogy felhasználjunk bármit is arra, hogy vacsorát csináljunk magunknak. Ki volt zárva a pizza rendelés lehetősége is, így azt találtuk ki nagy találékonysággal, hogy az ofő által hozott 2 melegszendvics sütő, több 100 szelet kenyér és 2 benga sajt felhasználásával melegszenyát dobunk össze vacsira. :P
Az ötlet megvalósításában további akadályt jelentett az, hogy nem volt szabad elektromos berendezést használni a szobákban - így mindezt titokban csináltuk a tanárok szobájában :D:D - és sajnos a körülmények sem voltak adottak ahhoz, hogy a kaja mindenki igényét kielégítse. A szendvics ugyanis vaj és felvágott nélkül készült.. :'D
Mindezek ellenére szerintem kihoztuk a lehetőségeinkből a legjobbat és mindenki jóllakottan tért aludni. :D
Mi már a végén hányinger-közeli állapotban voltunk, mert órákig ott ültünk a szenyák meg a hozzávalók fölött. :P De élmény volt, mert közben jókat dumáltunk a tanárokkal, nevetgéltünk és legalább csináltunk valamit, amivel elütöttük az időt. :D
A vacsora után még beszélgettünk egy keveset, majd egyesével, szépen lassan kidőltünk.. :) Idén nem az volt, hogy a fáradtságom ellenére még órákig fostam a szót, mert most valahogy nem bírtam túllépni a holdponton. :D Hamar elaludtam én is. :)
Sajnos nem aludtam valami jól, mert hideg is volt, kényelmetlen volt az ágy és féltem, nehogy bogarak legyenek valahol.. :$ :s

A második nap ennél tartalmasabb volt, hiszen egyéni városnézés volt a program. :D 9-kor át kellett adnunk a szobákat, így reggeli után elhagytuk a szállást és mentünk lerakni a holmikat a vasútállomásra. Itt kisebb akadályba ütköztünk, amit most nem részletezek, legyen elég annyi, hogy sok időbe telt, mire betudtuk pakolni a táskákat a csomagmegőrzőbe.. :s
Ezt követően viszont szabad volt a pálya és mindenki oda ment, ahova csak akart. :D Mi megnéztük a Tűztornyot [ahova felújítás miatt nem lehetett felmenni] és sétáltunk Sopronban. :D
Ügyesen megoldottuk az ebédet is; vettünk finom gyros-t, fagyit ééés jégkását is. :D:D Egyébként én most jöttem csak rá, hogy a jégkása szinte kimarad az életemből. Legutóbb a tavalyi osztálykiránduláson ettem. :P Tök furcsa.. Egész évben eszembe sem jut, hogy jégkásázzak. :s Talán azért, mert nem nagyon szoktam látni és ezáltal nem kívánom meg. :P De lehet, hogy ez mostantól megváltozik! :D

Folytatás és képek később!
 

Címkék: osztálykirándulás dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr592885659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása