HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Szóval az úgy volt..

lény 2011.06.04. 22:58

Hogy június 1-én írt levelet, amit én aznap el is olvastam, de nem válaszoltam rá rögtön.. :P Másnap pedig nem is voltam gépen [asszem], ezért akkor is elmaradt a válaszolás..
A pedig írt 3-án, hogy "Szija!!! Nem írtál :("
Huppsz... Bocsi :D
Így legalább észrevette, hogy nem az az első dolgom, hogy válaszolok neki, amikor ír.. Egyébként mikor válaszoltam neki, írta, hogy azt hitte, hogy haragszom.
Gondolkodtam ezen.. Nem így van, illetve azért van bennem egy kis harag, de nem emiatt nem válaszoltam neki. Ez amolyan "kiszúrás" akart lenni, vagy nem is tudom.. Jelzés, hogy most már nem pattanok, ha ő fütyül..
Meg egyébként azt írta, hogy "Valamikor facen írj rám" Szóval... :D

Na ennyit róla.
Most nincs kedvem másról írogatni, szóval megyek is. :) Jóéjt mindenkinek. (:

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr732957845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása