HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

De nehéééz :s

lény 2011.06.12. 23:47

Fú, most annyi mindenről tudnék írni, hogy nem is szaporítom a szót, inkább belevágok!

Fiúkról lesz szó, mert mostanában mindig történik valami, amihez nekik elég sok közük van.
Először kezdeném Ke-vel, vagy már azt sem tudom, hogy hogy hívom itt.. :s Kezd nagyon elegem lenni belőle, mert nem hagy békén. Napi szinten beszélünk, mert vagy rám ír msn-en, vagy pedig levelet ír facebook-on..
És rohadtul idegesít most már, hogy állandóan beszélni akar, meg most már találkozni is.
Múlt szerdán találkoztam vele és rá 1-2 napra már olyanokat írt a levelében, hogy azon gondolkodik, hogy mikor tudunk legközelebb találkozni.
Hát basszus, semmikor.. Mert én nem akarok.
És most ez megint annyira szar helyzet. :s És persze megint én voltam a hülye, amiért nem ráztam le már a legelején.! Akkor most nem kéne emiatt aggódnom.. Valahogy pedig jeleznem kell felé minél előbb, hogy nem akarok tőle semmit. Olyannyira semmit, hogy már nagyon beszélni se..
Ajj, csak nem tudom, hogy hogy csináljam!? :s

A következő "story" eléggé elkeserített..-ről lesz szó, akiről kiderült (?), hogy csak amolyan "tartalékként" tekint rám.Ugyanis szombaton beszéltem F-el msn-en és szóba került is. Meséltem F-nek, hogy milyen jókat szoktunk dumálni, de hogy még nem találkoztunk, sőt én azt sem tudom, hogy hogy néz ki!? [Talán jobb is..]
Aztán valahogy odáig jutottunk a beszélgetésben, hogy F elmondta, hogy szerinte én csak valami tartalék lehetek szemében. Például azért, mert valahányszor beszélünk, mindig én kezdeményezem a beszélgetést..

És jobban belegondolva tényleg így van! Mert olyan ritkán beszélünk, hogy amint meglátom, hogy fent van, írok neki.. De a beszélgetésekből nekem eddig nem jött le, hogy kurvára úgy áll hozzám, hogy csak "elvisel" kb.. Tehát figyeli, amiket írok neki, meg ő is ír dolgokat, de amúgy nem írna nekem.. Úgy van vele, hogy "ha beszélünk, beszélünk, ha nem, nem".

Ez kedves. :D:D:D Nagyon jól esik, hogy akiről valamiért eddig azt hittem, hogy megbízhatok benne és tök jól elbeszélgethetek vele, most kiderül, hogy valójában kurvára nem érdekli semmi, csak elviseli a dolgaimat..

Ééés persze megint ki volt a hülye? :D:D:D:D ÉN. Amiért azt hittem, hogy más.."Nem olyan, mint a többi."
Hát tévedtem.

Ma egyébként direkt teszteltem is.. Mikor fölmentem fél 10-kor msn-re, már fönt volt, így tehát lát[hat]ta, hogy bejelentkeztem. Eltelt fél óra, nem írt. Aztán 1..,2.., de semmi.
7 perce jöttem le msn-ről és még akkor is fent volt!
Szóval menjen ő is a fenébe..
Mostantól nem is írok neki. Majd beszélünk, ha ő ír, azt késsz.! :@ De ha megmeri majd említeni, hogy rég hallott felőlem, vagy valami ehhez hasonló, akkor azért mondom neki, hogy "igen, rég beszéltünk, mert eddig basztál írni".
El vagyok keseredve kicsit.. Rosszul esik, hogy így viselkedik. :(

A végére hagytam D-t, akivel az utóbbi időben megint levelezünk. :) És olyanokat ír, hogy kész vagyok.. :$:D Mutatom.
"Ennyire szétkapkodnak a faszik? :) Ezt nem is csodálom szépségem."
"Én bármit megtennék érted drágám, ezek a mai faszik nem értékelik igazán a szép nőket. Ez van. Miért nem jöttök Balcsira? Hm? Pedig szerettem volna együtt fürcsizni veled :)"
"Szívesen látnálak köreimben, ha benne vagy."

"Tavaly *** már leadta a hírt, hogy van Balcsin két szép csaj. Mondjuk azt nem is sejtettem, hogy az egyik látványától elakad a szavam."

És ehhez hasonlók.. :$$
Én meg kezdem megkedvelni... :$:)

Címkék: pasik váratlan dolgaim mások dolgai

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr792979251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása