HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Megint rég írtam :s

lény 2011.07.24. 23:48

Vasárnap van. [Már nem sokáig.]
És basszus, elő kell vennem a naptáramat, hogy tudjam mik is történtek velem az elmúlt napokban!? Merre jártam, kivel voltam, mit csináltam!? :D
Nézzük csak..

Tehát.
Júli 19. kedd
Először is, ami a legfontosabb: mától adják az RTL-en a Mentalista III. évadát!!! :D:D:D
A nap másik fontos eseménye, hogy a csajokkal elmentünk keringő ruhapróbára. :) Semmi kedvem nem volt az egészhez, de hát azt sem szeretném, ha nem lenne csini ruhám! Így aztán minél előbb ki kell nézni valamit, amit aztán le is kell foglalni, hogy novemberben ne legyen gond. :)
Álmomban nem gondoltam volna, hogy az általam felpróbált 2. (!!!) ruha lesz a nyerő. :D De nagyon úgy néz ki, hogy azt választom, mert tényleg annyira tetszett, hogy nem is kerestem mást. Végig abban voltam, mialatt a többiek próbálgattak még. :)

Júli 20. szerda és Júli 23. szombat
Mindkét napon melóztam, erről nem szeretnék részletesen beszámolni.
Bocsánat, de titkos. :P

Júli 21. csütörtök :))))
Ez a nap volt a hét fénypontja. :D D-vel voltam és annnyira jól éreztem magam most is. :$:D A szar idő miatt moziba mentünk [Micimackóóó :P], utána pedig elnéztünk egy bevásárlóközpontba.
Utálom, mikor esik az eső, vagy iszonyat nagy hőség van, mert egyszerűen nem tudunk hova menni. :s Nem lehet órákig egy plázában sétálni.. Az egy idő után unalmas lesz.. :-/ Mondjuk mi eddig mindig megoldottuk valahogy a kellemes időtöltést :)), de akkor is.. :s

Júli 22. péntek
Na ez a nap volt az, ami egyáltalán nem úgy alakult, ahogy elképzeltem. Ugyanis azt terveztem, hogy itthon leszek egész nap és rendet rakok itt-ott, meg pakolászok.. Van tennivaló bőven.. :)
Ennek ellenére a fél napom várakozással telt, mert egyik osztálytársamat [Á] elkísértem a könyvesboltba, de mégsem 3-kor találkoztunk, hanem valamikor 4 óra magasságában. Amivel nem is lett volna gond, de én már fél 3-kor indulásra kész voltam és vártam, hogy érjen már ide.. Mindegy.
A találkozónkba beillesztettem még egy programot, mert Anya megkért, hogy ha már úgyis elmegyek otthonról, legyek olyan rendes és irassam fel F gyógyszereit. [Mivel ő nincs itthon.] Így a Libriből a dokihoz vettük az irányt, ahol közel 40 percet töltöttünk, mert a nővérke bénázott jobbra-balra.. Most nincs kedvem részletezni, a lényeg annyi, hogy nem volt előttünk egy lélek sem, mégis sokáig ott voltunk. :s
Én úgy terveztem, hogy ezután hazajövök, ami így is lett, de Á elkísért és még vagy' fél órát beszélt[ünk?..] a kapu előtt.
Mindezek után még elmentem vásárolni Anyával, majd pedig együtt szórakoztattuk K-t, aki szokás szerint váratlanul toppant be. :D
Azt leszámítva, hogy lőttek az eltervezett dolgoknak, jó nap volt! :):P

Címkék: sorozat mozi váratlan dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr453094938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása