HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Ezer éve..

lény 2012.10.04. 16:47

Te jó ég, szinte idejét sem tudom, mikor ültem le utoljára blogolni.
Elképesztő, hogy szinte egyik percről a másikra "megszűntem itt létezni". Pedig pont az elmúlt 15 hónapban kellett volna folyamatosan beszámolnom a velem történt dolgokról. És arról, hogy mennyire boldog vagyok D mellett. :) Immáron 15 hónapja! :)
A másik fontos dolog, hogy szeptemberben elkezdtem az új sulit is, amit eddig nagyon élvezek. :) Az utolsó évben nagyon szerettem volna már távol lenni az előző osztályom nagy részétől, mert sok volt az az együtt töltött 7-8 év..

Hú, azt sem tudom, miről írjak most..!?
Például, hogy pár hete voltam bowlingozni, életemben először. :) Igen..19 év alatt mindezidáig nem sikerült kipróbálnom magam ebben a játékban. Pedig nagyon szerettem volna. Sőt, tervbe is volt véve, hogy egyszer F-ékkel négyesben elmegyünk, csak soha nem jött össze. Lehet, hogy pont az volt a gond, hogy annyira terveztük..?
Lényegtelen. Most az a fontos, hogy voltam egyszer és nagyon jól éreztem magam! :D Eleinte féltem, nehogy ne bírjam el a golyót, vagy ügyetlenkedjek, de szerencsére ilyenre nem volt példa. Ső,t volt, hogy elsőre ledöntöttem az összes bábut!  :D:D Utána hallgathattam is, hogy biztos nem akkor voltam először bowlingozni, de a későbbiekben volt olyan is, hogy egy bábu sem dőlt el, így szerintem a többiek is csak kezdők szerencséjének titulálták a korábbi ügyességemet. :)

Az elmúlt időszakban voltam moziban is sokszor [persze kinek mi a sok :P], ééééés Republic koncerteken! :) Ami annyira jó programmá vált, hogy tisztára bepörgök utána, mikor már hazafelé tartunk. A koncertet követő napokban mást sem csinálok, csak Republic-ot hallgatok, meg énekelgetek naphosszat. :Đ Nagyon szeretek tombolni a koncertjeiken. És a zene mellett a társaság is mindig tesz róla, hogy felettébb emlékezetes legyen a koncert. :)
Áttérve a mozizásokra; most nem fogok mindegyik filmről hosszas beszámolót írni, mert úgyse nagyon emlékszem már rájuk. :$
Leszámítva a Bosszúállókat, amit ezúton szeretnék ajánlani mindenkinek, mert k*rva jó film! Akciódús, vicces, picit hosszú, de ettől én még nagyon jót szórakoztam a moziban, meg később R-éknél is, amikor újra láttam.
Persze aki nem szereti a képregény alapján készült filmeket, annak lehet, hogy nem fog tetszeni, de szerintem nem nagyon van olyan közeg, akinek ne tetszene. :)
Ezen kívül az elmúlt hónapokban láttam a moziban a Förtelmes főnököket és a Sherlock Holmes 2-t is. A kettő közül a Sherlock jobban tetszett, de ez nem zárja ki azt, hogy a másik filmet nem fogom többször megnézni.

Címkék: mozi dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr714820153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása