HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Mi volt ma?

lény 2008.08.30. 21:40

 Először is azzal kezdeném, hogy 03.48-kor keltem. :-) Büszke vagyok magamra, mert nem szokásom a korai kelés, és nem fogok belőle rendszert csinálni... :P
Na de ennek természetesen volt oka is. A családommal lementünk Kunmadarasra, a nagyszüleim sírjához... És mivel nem akartuk az egész napot ezzel tölteni - megjegyezném, végül sikerült... - , korán kellett kelnünk. Én meglepően friss voltam. :D A busz 05.45-kor indult. Szerintem mindenkinek kellett 1 óra, mire elkészült [és fölkelt], és még a pályaudvarra is ki kellett érni, szóval azt hiszem érthető a 4 óra, ami az én esetemben 03.48 :D
Be kell valljam, Isteni volt hajnalban buszozni, mert nem volt zsúfolt az út, és naggyon szép volt az ég. :) A busz Gyöngyösig vitt, ott mindenki elvégezte 'dolgát', ettünk is egy keveset, és utána száguldottunk tovább egy másik járattal. F-el egész úton baromkodtunk. Volt,  amikor csak csendben rádiót hallgattunk, persze, ha volt még adás... :P Sajnos megint nem tudtam gyros-t enni, mert még nem volt nyitva az a rohadt bolt!!! :@ :(

Miután megjártuk a temetőt, megnéztük Nagymama régi házát. Utána átugrottunk Karcagra, ahol egy étteremben ettük degeszre magunkat. :) Az itteni főétel nekem sokkal jobban ízlett, mint az esztergomi... :$ :D Ha leírom a menüt, talán ti is érteni fogjátok... :P

Főétel; Camambert sajt rántva, áfonyával és burgonyapürével [úristenem, megint összefutott a nyál a számban]
 A sajtot úgy képzeljétek el, hogy amikor elkezdtem vágni, szó szerint ömlött belőle a sajt, és alig tudtam lekaparni a villámról, mert nyúlós-nyálas volt. :D ÁáÁáÁ IMÁDOM a sajtot!!!!!!!!!!

A desszert nem volt nagy cucc, sőt... Kezdjük ott, hogy a választék mindössze ennyi volt; gesztenyepüré, gesztenyés barack, somlói galuska, gyümölcskehely. Mivel a gesztenyét nem szeretem, a somlói galuskát nem igazán ismerem [:$], maradt a gyümölcskehely. Én balga azt képzeltem, friss gyümölcsöket kapok, leöntve esetleg valami kis lével... :P De nem, ugyanis konzerv gyümiket - és nem akármilyen gyümiket - kaptam, habbal a tetején. A hab tetején meg valami csoki öntet volt. Emlékeim, és ízlelőbimbóim szerint ananász, talán mangó, és körte volt a kehelyben. Ezek 98%-át nem szeretem... :S Légyszives NE tartsatok válogatósnak!!! Igenis szeretem a gyümölcsöket, de arról nem én tehetek, hogy pont azokat választották ki, amelyek nem tartoznak ezek közé... :S Nem is ettem meg az egészet, de nem csak amiatt, mert nem volt az ínyemre a felhozatal, hanem mert tényleg tele ettem magam a főétellel... :P :$

A kajálás után indultunk haza. Az út mondhatni 2× annyi volt, mint az odaút... Először is, busszal kimentünk a vasútállomásra, onnan vonattal mentünk Szigetszentmiklósig, ahol átszálltunk egy Intercsöcsre [-> Inter City], ami eleinte 10 percenként megállt, mert megvárt minden arra járó vonatot, hogy ne kelljen velük egy sinen osztozni. Végül fél 8-ra vergődtünk haza, eléggé fáradtan...
Akármilyen hosszú volt a hazaút, én élveztem, mert volt a vonaton egy aranyos srác... :$ Szinte 100%, hogy fiatalabb volt nálam, de nekem szimpi volt. Hasonlított valakire, talán azért... Különös, mert én nem rajongok túlzottan a szőke fiúkért, ő mégis elnyerte a tetszésemet... :D :P Talán a kék szeme miatt... :$:$ :D:D

Címkék: dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr8641624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása