HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Egyéb dolgok

lény 2009.10.29. 18:34

Majdnem 1 hét leforgása alatt nem sikerült eljutnom még oda, ahova már hetek/ [hónapok..] óta szeretnék elmenni. Ami azért nagy dolog, mert most aztán volt/lett volna rá időm..
De nem adom fel! Még itt a péntek, szombat, vasárnap. Valamikor elmegyek, mert tényleg úúúgy szeretnék már kicsit egyedül lenni a városban.. És ahova menni szeretnék szép hely és még úgysem jártam arra.. :)

Erről jut eszembe! Itt az ideje annak, hogy beavassalak Titeket abba a "bizniszbe", amiről 20-án már tettem egy homályos említést. :P
Nos, arról van szó, hogy Anya olvasott az újságban egy fotópályázatról, aminek az a lényege, hogy a szülőföldünk építészeti és természeti 'adottságait' bemutassuk. Rögtön én jutottam eszébe, mivel szeretek fotózni és sokan mondták már, hogy tehetségem is van hozzá. [Nem nagyképűségből mondom, tényleg így van!] A leírás szerint max 10 db saját készítésű képet lehet beküldeni e-mailen, október 30-ig. Én eléggé a végére hagytam, hiszen tegnap küldtük el azt a 7 képet, amit a családdal együtt kiválasztottunk. Eleinte voltak nehézségek, mert nem mentek el a fotók, de mára már minden megoldódott. :) Így mostmár csupán csak várni tudunk, hogy mi lesz!?.. Egyébként a legjobb 50 képből való kiállítás, illetve a díjak [első, második és harmadik helyezett] átadása december 5-én lesz. Nem csak első 3 helyezett lesz, hanem számos különdíjat is kiosztanak majd.
Én úgy érzem, hogy leginkább valamilyen különdíjra van esélyem, azt nem gondolnám, hogy dobogós leszek. De hamarosan kiderül! Ide is mindenképpen leírom az eredményt. :D

Zárásul még sajnáltatnám magam egy kicsit, ugyanis még nem is említettem, mennyi dolgozat vár rám Őszi szünet után! A tanáraink ügyesen elintézték, hogy egy nyugodt napunk se legyen. Minden nap írunk valamiből. A legjobb az, hogy már látom lelki szemeim előtt, ahogy azt mondogatják, hogy; "Miért sikerült ilyen rosszul? Hisz ott volt az egész szünet a tanulásra!"
Igen, ez még igaz is, de az szemétség, hogy angolból, franciából, történelemből, irodalomból és kémiából is készülni kell! Már előre fosok az egésztől, mert persze a tanulást egyáltalán nem vittem túlzásba.. Így aztán kénytelen leszek az utolsó napokban belehúzni.. Ááááááááááhhhh és még ott a gitár is... :'(:'(

Címkék: dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr491484633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása