HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Választék

Címkefelhő

Múlt hét

lény 2009.11.07. 11:23

Pontosabban az elmúlt hét. Mert most arról fogok beszámolni, mivel hét közben nem volt időm a számítógépezésre. Nézzük naponként az eseményeket:

hétfő
F-el otthon voltunk, aztán dokinál, utána megint otthon. :'D Ennek a napnak nincs lényegesebb motívuma.. Talán csak annyi, hogy a Suliban húztak Karácsonyra. És F-el mi is megkaptuk a "maradék" neveket. F az o.fő helyettest húzta :P, én pedig egy srácot, akinek fogalmam sincs, mit vegyek.. :|

kedd
Tartottam ettől a naptól a töri T.Z miatt. Mert olyan hülye voltam, hogy nem készültem rá az őszi szünetben. Azért bízom benne, hogy nem 1-es lesz..

szerda
Ma irodalom doga várt rám a 7. órában. Amire szintén nem vittem túlzásba a készülést, így már most félek az eredménytől.. :(
Viszont! Ezt leszámítva a napom jól telt. :) Ami elég ritka, mivel év eleje óta a szerda a "heti holtpontom" legfőképp a Zeneirodalom miatt. De ez a mostani egész jó volt. És még csak írnunk sem kellett 2-3 oldalakat. :))
Mindezek mellett még muszáj megemlítenem a tesi órát, amin nem mindennapi dolog történt; majdnem sikerült egyedül kézen állnom! :D:D Ami nagy dolog, mert soha nem tudtam egyedül fellendülni, és most is csak néhány centi választott el tőle. A "majdnem - siker" miatt úgy döntöttem, hogy legközelebb csakazértis megcsinálom! :D

csütörtök
A hét legjobb napja volt.
Nekem legalábbis, mert ma volt a Chris Pine-s film, amire már hetek óta vártam. :)) Ugyan a tv2-sök elég idióta címet találtak ki a Just my luck-nak [-> Cserebere szerencse], ennek ellenére megnéztem, fölvettem és imádom. :D:D Persze nem fogok hazudni; láttam már jobb filmet is, de Chris Pine miatt nagyon imádom. :) Mert Ő annyira.. aranyos, helyes, kedves, okos, magas, édiiii. :D:D Ahhh, teljesen odavagyok érte... :$ :))) Szóval ne lepődjetek meg a fotón, amit beraktam. Úgyis ideillik. (:

péntek
Mint mindig, most is nagyon vártam. Hisz utolsó nap. És még röplabda is van.. :)
De sajnos eleinte elég szarul indult, mert megjött, aztán meg föl-le rohangáltam a Suli lépcsőin, mivel a pénteki 1. órában sosincs tornatermünk!!! És ilyenkor vagy kimegyünk futni, vagy a Suliban futkározunk. Áááá és ilyenkor annnyira utálom a tesi tanárt.. :@
Na de ezt követően jött a töri óra, ami hamar elfelejtette velem az 1. óra fájdalmait.. :))
Azt kine felejtsem, hogy a péntek sem telt el doga nélkül; 4. órában írtunk egy fincsi kis oldódás-dolgozatot kémiából. Ami, úgy érzem jól sikerült. :D
A röplabdáról annyit, hogy eleinte nem volt túl jó kedvem. Megint írtó sokan voltunk, és még H sem volt ott velem.. Ezért kicsit "elveszve" éreztem magam a sok gyerek között, de hamar túllendültem ezen, mert a játék tök jól ment. :D A legvégén beálltam a 9.-es lányokhoz, és hála a szerváimnak, mi nyertünk. :))
Szóval, a röplabda végén már nagyon jól éreztem magam, csak eleinte volt szar, mert az a drága évfolyamtársam is ott volt, aki legfőképp a nagy szájáról, meg a szereplési mániájáról híres..

Ennyit az elmúlt hétről, azt hiszem most nincs más, amiről írhatnék.. :)

Címkék: film múlt dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr471506801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása