HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

:) ...

lény 2010.05.01. 18:13

Hmmm... épp a Believe című számot hallgatom Josh Groban előadásában. Egyszerűen elképesztő, hogy nyáron is úgy eltudok olvadni tőle, mintha csak egy hideg decemberi napon hallgatnám.. Akármennyire is téli ez a szám, mégsem szoktam eltekerni, ha épp ez következik a MP4-emen. :D
Annyira jó..
Azért is szeretem még, mert állandóan a Polar Express-t juttatja eszembe. Látjátok; ezért is nagyon jó filmeket nézni. Mert nem csak egy ötletes történetet lehet élvezni - a jobbnál jobb színészek mellett -, hanem a zenéket is. Feltudnék sorolni jópár olyan zenét, amiket először filmben hallottam és csak utána kerestem rá, hogy pontosan ki is énekli stb..

Ha már szóbakerült az mp4-em, muszáj beszámolnom róla, hogy mennyire szeretem. :D Mióta megkaptam Karácsonyra, szinte nem telik el nap anélkül, hogy ne hallgatnám. Persze ennek nem mindenki örül, hiszen ha bevan dugva a fülem, [jobb esetben] elszakadok egy kicsit a világtól. És olyankor hiába mond bárki bármit, én "elengedem a fülem mellett". :D:D
A legjobb, mikor az utcán sétálok bedugott füllel. Na olyankor aztán tényleg a saját kis világomban vagyok. A saját kis zenéimmel. :D

Címkék: zene dolgaim

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr821966898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása