HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

.

lény 2010.06.07. 20:07

Mióta túl vagyok a vizsgákon, eléggé lazára veszem a "tanulást". Tulajdonképpen nem is tanulok, hanem lógatom a lábam.. :P De rámfért már! Ez az idei év elég húzós volt sok szempontból és alig vártam már, hogy a nehezén túllegyek. És végre eljött ez az időszak is. :D

Most megint nem jut eszembe semmi cím, így marad ez a pont.
A nap folyamán gyakran eszembe jutott az a dolog, ami miatt kivoltam bukva tegnap. Nem tudom eldönteni, miképpen tekintsek rá!? De eleve nevetséges, hogy ennyire felfújom, nem? Magam sem tudom... De valahányszor bevillan a kép, iszonyatosan elszomorodok.. És azt hiszem, ez jelent valamit..
Tegnap elmondtam F-nek. Persze nem bírtam kinyögni bőgés nélkül. Szerintem őt is meglepte a reakcióm. Számoltam vele, hogy nem tudom majd visszatartani a sírást, ezért gondolkodtam is erősen azon, hogy elmondjam-e neki, vagy nem? Végül hirtelen döntés volt, hogy megosztom vele a történteket..
____________________________________________________________

Más téma;
épp Pixie Lott zenéket hallgatok. És egyre jobban kezdem megkedvelni ennek a csajszinak a zenéjét. Eddig három száma van, amit vagy' 10-szer meghallgattam. Ha érdekel, keressetek rá! :D
- Boys and girls
- Turn it up
- Gravity

Most pedig megyek, mert leadják a BK pénteken elmaradt részeit! :P

Címkék: zene dolgaim ez~van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr252063878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása