HTML

[egy kicsi belőlem]

Nektek, tőlem.. vagy inkább magamtól nekem.?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Választék

Címkefelhő

Fociii :D

lény 2010.07.10. 14:49

Holnap VB döntő!!! Már alig várom. :D
Kicsit meglepődtetek, mi? Pedig akármennyire is hihetetlennek tűnik, engem érdekel a foci. Persze nem mondom, hogy ez mindig is így volt, mert akkor hazudnék, de az utóbbi hónapokban előtérbe került nálam ez a sportág. :D A Világbajnokságot is figyelemmel kísértem/kísérem, de leginkább csak akkor, ha olyan csapatok játszanak, akiket kedvelek. :D
Ilyen csapat például Brazília, Argentína, vagy a döntőbe (!!!) jutott Spanyolország. :D De a Portugáloknak is szorítottam..
A spanyoloknak most nagyon szurkolok. :D:D:D De ha nem ők lennének a Hollandok ellenfelei, akkor is "ennek" az oldalnak szurkolnék, hiszen a brazilok a hollandok 'miatt' estek ki.

Egyébként... nem elsősorban csak azt nézem, hogy hogyan játszanak a csapatok.. :) Hanem a játékosokat is. :D:D Van is 1-2 kedvencem. :P
Az egyik a braziloknál játszó Kaká. Nekem nagyon szimpatikus. :D De van, akit még nála is jobban kedvelek. Ő pedig nem más, mint a spanyol játékos, Pique. :D:D Nem csak helyes és magas (!!!), de még játszani is tud. :D A németek elleni meccsen nagyon sok "jó megmozdulása" volt. :))
Gyönyörködjetek benne Ti is.. :)

Címkék: pasik dolgaim mások dolgai

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://linnya.blog.hu/api/trackback/id/tr432142882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bsteve 2010.07.10. 16:30:13

A férfiakat öltözteti az öltöny.
Azért mekkora poén lenne, ha ezek támogatnák a Nike helyett a csapatokat... Öltöny mez:
www.youtube.com/watch?v=JwxeM5k9Lks

lény 2010.07.11. 12:40:57

@bsteve: Ez jó. :D De én inkább a mezt részesítem előnyben. :D [De az sem gond, ha nincs rajtuk mez. :D:D:D]
süti beállítások módosítása